BigBab Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg synes det blir for teit og sammenlikne Skate 2 demoen med hele Skate spillet. Demoen er jo bare en minimal millimeter i forhold til hele! Mye reparering har sikkert skjedd siden demoen ble fullført (problemet med gåinga f.eks).Det er som å sammenlikne en ferdig tunnel med en uferdig tunnel. "Bla bla bla, den gåinga funker jo ikke engang, bla bla bla, Skate er mye mer gjennomført, bla bla bla". Skate 2 har jo mye mer potensiale! Dessuten...kjøper jo ikke Skate 2 for å løpe rundt som i GTA heller Så lenge jeg kan gå opp en trapp og sette session marker på toppen uten å måtte skate rundt hele distriktet er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg synes det blir for teit og sammenlikne Skate 2 demoen med hele Skate spillet. Demoen er jo bare en minimal millimeter i forhold til hele! Mye reparering har sikkert skjedd siden demoen ble fullført (problemet med gåinga f.eks).Det er som å sammenlikne en ferdig tunnel med en uferdig tunnel. "Bla bla bla, den gåinga funker jo ikke engang, bla bla bla, Skate er mye mer gjennomført, bla bla bla". Skate 2 har jo mye mer potensiale! Jeg regner ikke med mye forbedring. Kanskje nesten ikke merkbart. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det eneste som blir forbedret (håper jeg virkelig) er gåinga. Det må det jo nesten bli, kan jo ikke være så vanskelig å få til en ordentlig gåing. Ellers så er det vel det å skate rundt i en stor ferdig by og grinde og finne nye plasser, som gjør at man finner spillet bedre enn Skate. Demoen er jo bare på 10-15 minutt, man får jo knapt følelsen av å sette seg ned og skate. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Finner ikke demoen jeg Er den bare på x 360 å ikke ps3 eller er den på begge?? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare på Xbox foreløpig tror jeg. Vet ikke når den kommer ut på PS. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva er det som er galt med gåinga? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva er det som er galt med gåinga? Du må nærmest stoppe for å snu deg, og hvis du ikke gjør det er den veldig hakkete. Det er som å starte en bil med et halvhjerta forsøk på å holde clutchen inne. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva er det som er galt med gåinga? Når man skal snu seg må man holde høyre-stikka inne og vente noen sekunder på at duden skal snu seg. Ellers er det generelt litt "wonky" å ta seg frem. Er ikke misfornøyd selv, men mange ser visst på det som en "game-breaker". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Oh, prøvde aldri det noe mer enn å gå opp en trapp som jeg sto rett fremfor og for å flytte et par ting forrige gang, men merket at den var hakkete og treg da jeg testet igjen. Jeg blir definitivt misfornøyd om den forblir sånn i det ferdige spillet, men er et definitivt kjøp uavhengig av det. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 SKATE 2 DEMOEN FOR PS3 KOMMER 15 JANUAR! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror de har fiksa på gåinga. I sniktitten til gamer, var det ikke et eneste ord om at gåinga var dårlig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Intentional wipeout med påfølgende cannonball eller judospark er rett og slett rått! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det som er litt rart er at når du f.eks hopper ut fra hoppet på Hall of Meat og du trykker på Y flere ganger i lufta (første gangen for å slippe brettet), da slipper han brettet, så tar han tak i det igjen, så slipper han det og så videre. Ser litt komisk ut. Men det er vel en liten bug etter da man pleier å stå på bakken og slippe brettet og ikke gidder å gå helt bort til brettet for å ta det opp igjen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det som er litt rart er at når du f.eks hopper ut fra hoppet på Hall of Meat og du trykker på Y flere ganger i lufta (første gangen for å slippe brettet), da slipper han brettet, så tar han tak i det igjen, så slipper han det og så videre. Ser litt komisk ut. Men det er vel en liten bug etter da man pleier å stå på bakken og slippe brettet og ikke gidder å gå helt bort til brettet for å ta det opp igjen. Prøv å slippe brettet, og så holde R eller L. May the force be with you. Lenke til kommentar
safags Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Laster ned nå. Store forventninger. Gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skate 2 vil være i butikkene i hele norden fra 19. januar. http://www.eanorge.no/news/34517/ Håper dette stemmer men tviler.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Trykk samtidig på R, L, LT og RT i lufta og prøv å bevege R opp, til høyre, ned eller til venstre. Endret 9. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Trykk samtidig på R, L, LT og RT i lufta og prøv å bevege R opp, til høyre, ned eller til venstre. Hva skjer da? Fikk forresten ny score uten bugs. 30,xxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå