Potetdamen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 SV Dam eller Top of the E? Murderhorn. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 oooh! 2000xp, 100 free skate activites og det bedritene troffeet "Good Samaritan" så er det platinum! Er på de "ulovlige" stedene med vakter, men der tar det lang tid før noen skatere kommer og vaktene gadd vist ikke løpe etter de... Noen som har et tips til hvor er bra/lett? Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som kan hjelpe meg på "dunk slam"? flytter den rampen bort til basketmålet, men finner ikke rett plass så jeg treffer undersiden og tryner hver gang Handplant the backboard Lenke til kommentar
andreasnor93 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som kan hjelpe meg på "dunk slam"? flytter den rampen bort til basketmålet, men finner ikke rett plass så jeg treffer undersiden og tryner hver gang Handplant the backboard Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Nettopp spilt online med et par amerikanere. Vi tok en grei del av de freeskate activities. Kjempekoselig! Endret 18. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Splius Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når dere teleporter til Waterfront Walkway eller hva det heter, hvor havner dere da? Jeg havner inne i en benk på en terasse 1 etasje over bakken. Er detter riktig? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Murderhorn spawnpoint du tenker på? Da starter du heeelt på toppen av dam, oppå de betong sakene. <-- Jepp. Takk skarruha. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når dere teleporter til Waterfront Walkway eller hva det heter, hvor havner dere da? Jeg havner inne i en benk på en terasse 1 etasje over bakken. Er detter riktig? Ser ut som det stemmer ja, jeg havna ved siden av en blå benk. Vet ikke hva som er så spesielt med den walkwayen tho. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 gud så irriterende det er med folk som ikke skjønner Simultaneous Trick! kan ikke noen opprette en tråd eller oppdatere førstepost med folk som vil ta plenty freeskate activites? med ps3 og xbox360? hadde vært greit. Jeg også spawner inni en benk på Waterfront Walkway. Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare legg ut GT'n din vettu Så er det noen her som legger deg til som har akuratt samme problem Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan noen PM meg med hvordan man kan hoppe 100 meter opp i luften buggen? Jeg bryr meg ikke om achivments eller noe sånt, jeg vil bare ha det gøy med å tryne å sånt! ^_^ Lenke til kommentar
safags Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 hoppe høyt glitch!! først må du finne deg et sted der det er helt flatt. Så pusher du 1 - 2 ganger og går av brettet (Y) Så trykker du på Y en gang til (altså gå på brettet) Og med en gang etter så fort deg å ta superdude ( LT + RT + B) Da skal det funke. Dette er til kjeksbox Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 2 større DLC pakker på vei: http://xboxlive.ign.com/articles/955/95508...mp;RSSid=955083 Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bare legg ut GT'n din vettu Så er det noen her som legger deg til som har akuratt samme problem GT? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kjøpte dette for litt siden, og spilte først i går. Sykt digg, for en stor, åpen by! Men jeg klarer ikke la vær å rage når stygge npcer står i veien for oppdragene mine. Får lyst til å kaste kontrollen på xboxen så hardt jeg bare kan. Forresten, jeg husker at skate 1-demoen hadde noen spesielle visuelle effekter man kunne slå på, slik at det ble kulere/rarere farger på spillet. Finnes ikke dette i toeren? Endret 19. februar 2009 av Patney Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 GT = GamerTag eg, PSN ID Eller xbox live ID.. ps. Greit å si hva man har. =) Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Bare legg ut GT'n din vettu Så er det noen her som legger deg til som har akuratt samme problem GT? GamerTag, hvis man spiller på xbox. Lenke til kommentar
safags Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvilken challenge / event tar fortest tid. Altså online. Hvis dere ikke vet hva "challenges/ events" er så er det feks: Best trick, sport battle, jam, SKATE etc. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes Spot Battle går kjappest. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Digger Best Trick! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå