lilleru Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, håper det er det den har fikset, har ikke fått testet ennå. For herregud så kjedelig det er når folk bruker den! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Spille? jeg er med GT: Ekstramask Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Imorra skal jeg lage film! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Imorra skal jeg lage film! Det har jeg også tenkt til, i kveld, i morgen, og dagene eller ukene framover Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skjer med at folk suger eller er inaktive på freeskate activities.. prøver å fullføre noen men folk bare står der eller klarer absolutt ingenting. Skulle gått ann å boote de Lenke til kommentar
safags Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Derfor har vi forumet til å finne folk å spille med Jeg og Eksotisk Eskimo spilte istad. Han fikk alle ferdige, uyeah grats Men jeg skulle ut å ake så ble ikke ferdig add meg: GreVeen (Kjeksbox 360) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som gidder og fortelle meg hva man trenger for å gå fra Icon til Legend? Lenke til kommentar
safags Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ingen medaljer nå. Bare skaff deg 5000 exp totalt. Du har ca 2400 når du er på icon. Så da er det bare å begynne å spille Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 uff uff uff, nedtur for meg som trodde at legend var etter Icon... men skal man ha alle trofeene så skal man ha alle Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg så reklame fra BI Handelshøyskole på en vegg i Skate 2 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg så reklame fra BI Handelshøyskole på en vegg i Skate 2 Det var også i skate 1. Det som er litt synd for dem er man sjeldent legger merke til de pga kameraet! Når/hvordan får man spawne på toppen den svære demningen? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 teleportere dit? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 teleportere dit? Er ikke big spill jeg snakker om. Har jeg virkelig gått glipp av noe her? Ber om litt forståelse her, noe annet enn småsarkastiske ènordsposter. Snakker altså om den svæære demnings"veggen". "Big Spill" fører deg til bunnen av denne, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når dere teleporter til Waterfront Walkway eller hva det heter, hvor havner dere da? Jeg havner inne i en benk på en terasse 1 etasje over bakken. Er detter riktig? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) teleportere dit? Er ikke big spill jeg snakker om. Har jeg virkelig gått glipp av noe her? Ber om litt forståelse her, noe annet enn småsarkastiske ènordsposter. Snakker altså om den svæære demnings"veggen". "Big Spill" fører deg til bunnen av denne, så vidt jeg vet. Murderhorn spawnpoint du tenker på? Da starter du heeelt på toppen av dam, oppå de betong sakene. <-- Endret 18. februar 2009 av geedoo Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 bare spawn på toppen og kjør ned, deretter setter du opp en tag der så kan du dra dit når du vil helt til du slår av spillet Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 SV Dam eller Top of the E? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tror de lurer på om det spawnpoint på toppen av betongkonstruksjonene som henger ut av SV Dam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå