Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg stikker ned og spiller på X360 nå. Hvis noen blir med, add meg: Knewt01. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kan ikke spille Skate før mandag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Kjipt. Argh. Prøvde Ranked Match over Live for første gang idag. Prøvde først Spot Battle, og det var greit nok. Så tenkte jeg jeg skulle prøve Hall of Meat, men alle bare bruker en sånn stygg Glitch (den som gjør at de flyr opp i lufta). Irriterende. Vi var tre stykker som battla og de to andre glitcha. Derfor stemte de på meg og jeg fikk den "Skater's choice"-achievementen. Eneste positive med den sessionen. Endret 14. februar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvilke pro challenges har du igjen knewt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hum.. Husker ikke hva de heter. Den ene er der man skal tailslide - gap - noseslide (eller omvendt) på fontena. Den andre er der man skal nosemanual, opp en kant og lande i manual, så manual, over en gap og lande i manual. Den tredje husker jeg ikke. EDIT: Godt mulig jeg mangler fler som blir unlocka når jeg tar andre challenges. Endret 14. februar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan noen si meg hvorfor man får "Quad Heelflip" og "Quad Kickflip" selv om man tar mer enn en firedobbel heel- eller kickflip? Hvorfor er det ikke f.eks. "Penta Heelflip" eller Penta Kickflip"? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan noen si meg hvorfor man får "Quad Heelflip" og "Quad Kickflip" selv om man tar mer enn en firedobbel heel- eller kickflip? Hvorfor er det ikke f.eks. "Penta Heelflip" eller Penta Kickflip"? Går vel ikke an mer enn fire på rad i spillet. Da blir det late-flips etterpå. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg synes freeskate activities er moro! om noen er med, add TRASHER-_- har mic Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 I stad ble jeg ferdig med alle freeskate activites Jeg, Eksotisk Eskimo og GreVeen hadde det gøy online i stad ^^, Lenke til kommentar
safags Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Haha ja, selv om hytte nettet kastet meg ut noen ganger Bare å legge til meg, selv om brødrene mine har kapret kjeksboxen nu Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 får du no trophy for å fullføre alle activities? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 eg klarer ikke å koble til EA-nettverket. Er på nett med ps3'en, men klarer ikke å koble til på spillet. Noen som har noe peil? Har NAT type 3. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 får du no trophy for å fullføre alle activities? Aner ikke hvordan det er på PS3, men jeg fikk achievement for det på xbox 360 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Då får man det helt sikkert på ps3 også. Tipper gulltrofè Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) bare å sende PM hvis noen har lyst til å ta freeskate activities, har 50 nå av 149... Mangler 2 sølv medaljer og 1 gull medalje så er jeg legend! (PS3) EDIT: Det er vell ikke en rank mellom pro og legend?!? Stian: Kan hende det er pga du har nat type 3, da kan man oppleve problemer med online spilling, men er jo ikke sikkert det er det som er problemet... Endret 15. februar 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tipper det er det som er problemet. Men får snart fibernett no ( ) Så då finner eg ut om det er NAT typen som er problemet (hvis ikke eg får NAT type 3 på det nye nettet også då :S) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er kommet en patch nå på 20 mb. Vet ikke hva den gjør enda. Er snakk om ps3 versonen Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Kansje dem fiksa glitchn som gjorde at du kunne sprette 100meter oppi lufta i hall of meat? Eller kansje dem har fiksa random freeze, ikke at det skjer ofte men. edit: "100-meter-i-luften" buggem er fremdeles der, meget rart dem ikke fiksa den da folk glitcher seg til første plass i HoM Endret 16. februar 2009 av geedoo Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvordan kommer man 100 m opp i lufta ? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ikke forklar glitchen. Er allerede altfor mange jævler som bruker den nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå