SaReX Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg prøver å lage en skate film. men den filen jeg lasterned fra skate2.com(som er en flv fil) så funker den ikke i windows movie maker:(når jeg legger filmen i windows movie maker kommer en beskje om at det er noe som ikke er lagret på pcen. så noen som vet om et progrmm der jeg kan endre fil typen på filmen? Hei. Du må konvertere filmen fra .flv til .avi, for at Windows Movie Maker skal greie å finne den. Google - FLV to AVI Converter Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 noen som kan fortelle hvor Big Spill er på kartet? står gjentatte ganger i denne Hall of Meat guiden... http://www.wikicheats.com/index.php/Skate_...60/Hall_of_Meat Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) kjipt at nettet på hytta er så dårlig at jeg ikke kan spille online, komentere etc : / Mooseontherun: The big spill er liksom ved "No need for speed" spottet elns. Du får det spawnet etter å tatt et "hall of meat" challenge. Endret 8. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ok takk! mangler bare 8 hall of meat challenger så er alle tatt! Alle er på grab bag... Hvordan får man nummeret til alle prosene? Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ok takk! mangler bare 8 hall of meat challenger så er alle tatt! Alle er på grab bag... Hvordan får man nummeret til alle prosene? Jeg tror du må ta alle Pro Challenga Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Om noen trenger pre order kode for ekstra stuff, så har jeg noen liggende her. Bare send PM. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Muligens et dumt spørsmål... men hvor finner man videoene man har lastet opp til EA? Logger inn på EA, og under My Account så finnes det ingenting på My Videos... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du kan logge inn på Skate og så gå på Skate Reel, og så søke på gamertaggen din under. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Muligens et dumt spørsmål... men hvor finner man videoene man har lastet opp til EA? Logger inn på EA, og under My Account så finnes det ingenting på My Videos... I katalogen som følger med står det skate.ea.com (eventuelt skatereel.ea.com) Kan noen si meg hvorfor denne tråden heter Den store Skate. 2 tråden"? Punktum? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skjønner ikke helt hvordan det online exp systemet funker, hvor mye trenger man for å få legend? og hvor ser jeg hvor mye som er igjen til neste? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm.. er Skate Reel-siden nede? ...står bare å henger når jeg prøver å komme inn på http://skatereel.ea.com/ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hmm.. er Skate Reel-siden nede? ...står bare å henger når jeg prøver å komme inn på http://skatereel.ea.com/ Ser sånn ut ja... Nei, vent, nå funka det visst...rart Endret 8. februar 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fantastisk treig side... men fikk karet meg frem til videoen min. http://skatereel.ea.com/members/1/186902325/299187.aspx Får ikke til å se den gjennom den linken tho... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Helt umulig å komme seg fram. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg leter og leter, men jeg finner ikke det Pool Jammet og hvis jeg finner det kan jeg finne resten av Trasher Challengea som ikke vises på kartet...Så hvis noen vet hvor pool jammet er vær så snill å si det eller helst hvis det på et kart hvis det går Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg leter og leter, men jeg finner ikke det Pool Jammet og hvis jeg finner det kan jeg finne resten av Trasher Challengea som ikke vises på kartet...Så hvis noen vet hvor pool jammet er vær så snill å si det eller helst hvis det på et kart hvis det går Jeg kjenner en som hadde trøbbel å få gjort Thrasher greiene. Han fikk bare gjort 12 eller 13 stykker, så etter det så dukket ingen Thrasher opp på kartet. Virker som det er noen andre som har det samme problemet. Kan være en bug. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor kan jeg ta On Top of The World Trophyet? =) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Quarterpipe ved øverste spawnpoint Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor kan jeg ta On Top of The World Trophyet? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå