Landeplagen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvor er det Pool jammet da? Det er ihvertfall ikke så langt unna "The Boneyard" (sjekk under "Skateparks" i locations-menyen). Bare rull oppover veien som går ved siden av parken, så kommer du til den pool-tingen. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ok skal se om jeg finner det Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvor er det Pool jammet da? Det er ihvertfall ikke så langt unna "The Boneyard" (sjekk under "Skateparks" i locations-menyen). Bare rull oppover veien som går ved siden av parken, så kommer du til den pool-tingen. Men det pool jammet er det en av de 7 pools eller er det et utenom. Fordi er fremdeles litt usikker på hvor jeg skal kjøre hen når jeg teleporterer meg til "The Boneyard" jeg spawner ved et sykt lang rail men skal jeg da kjøre ned eller opp eller hvor skal jeg kjøre.... (sorry at jeg spørr så dumt men er ikke akkuratt av de smarteste) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan kan man løpe og så hoppe på brettet uten å ta det opp først? Slik som dette: http://skatereel.ea.com/members/2/181669694/50216.aspx Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Får ikkje sett videoen, men kan det være Boneless? Du kan sikkert finnes det i triksoversikten. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han tar hippi jump opp på et bord og begynner å løpe en etasje over imens brettet ruller en etasje under han. Sånn løper han sikkert i 50 meter og så hopper han ned på brettet igjen. En glitch eller noe? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har eg og greid. Kanskje ikke 50 meter då, men x) Klarte det på en ca 5 meter lang ting i demoen x) Er meningen at det skal kunne gå an. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå har jeg kjøpt meg skate 2 og har spilt det et par timer nå, og for å være helt ærlig så har spille gitt meg mer frustrasjon enn glede. Det eneste jeg har klart å oppnå er å få en ganske høy poeng sum i "hall of meat". Klarer ikke helt vant med at man bruker den analoge sticken til å hoppe. Hver gang jeg skal ta en ollie, så blir det en kickflip eller lignende. Jeg tryner konstant, slik at det blir så mye avbrudd i spillet at jeg har mest lyst å hive hele spillet. Men tenker jeg skal gi det en sjanse til, så er det noen her som har noen tips? Mvh Blueone Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg ser at det er et pool-symbol ved den store demningen. Noen som vet hvordan jeg kommer til det? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Blueone: Øv! ...så og si ingen klarer å distingvere bevegelsene man må gjøre med den analoge sticken de første gangene man spiller spillet... Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg ser at det er et pool-symbol ved den store demningen. Noen som vet hvordan jeg kommer til det? Det er en bug ellerno som oppstår om du ikke tømmer demningen før du gjør oppdraget i den, er sånn her. Men jeg har fått tatt alle likevel Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Blueone: Øv! ...så og si ingen klarer å distingvere bevegelsene man må gjøre med den analoge sticken de første gangene man spiller spillet... Skjønner jo det:) Men jeg faller og kjører i alt og alle konstant, merker jeg begynner å miste tålmodigheten min. Kan hende at Skate 2 ikke er et spill for meg. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg skjønner søren meg ikke hvor det Pool Jammet er ass... hvis jeg ikke finner den kommer jeg ikke videre...fordi har gjort alt annet Hvis noen vet hvor pool jammet er vær så snill å hvis et bilde av det på kartet Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg prøver å lage en skate film. men den filen jeg lasterned fra skate2.com(som er en flv fil) så funker den ikke i windows movie maker:( når jeg legger filmen i windows movie maker kommer en beskje om at det er noe som ikke er lagret på pcen. så noen som vet om et progrmm der jeg kan endre fil typen på filmen? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Noen som blir med å spille litt på en sen lørdagskveld? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja. Gt Dailydrifter99. syns ikke det var så kult online, kanskje noen blir med på et spotbattle ellerno? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det irriterer meg grenseløst at det skal være en idiotisk medtelling etter hver runde/kamp... Hvorfor er det ingen retry-knapp å mashe? Neida, må helt ut til challenge-lobby først... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... spillet er altfor gøy til å være så treigt noen plasser... og ja, da tenker jeg på loading også... Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Enig! Jeg tørka støv av skate 1 og satte den inn i xboxen der var det mye mindre loading og mye mindre venting på partyplay. Jeg syns skate 1 er bedre på party play enn skate 2 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg prøver å lage en skate film. men den filen jeg lasterned fra skate2.com(som er en flv fil) så funker den ikke i windows movie maker:(når jeg legger filmen i windows movie maker kommer en beskje om at det er noe som ikke er lagret på pcen. så noen som vet om et progrmm der jeg kan endre fil typen på filmen? Bare søk på "flv to avi" eller noe slikt på Google, de fleste videoredigeringsprogram lar deg konvertere filer til eller fra flv-formatet. Prøv f.eks. SUPER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå