Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og når det kommer til vanlige photosessions, så er basketballkurva vanskeligst. No doubt. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Freeskate activites er bare trist. Folk skjønner ikke hva de skal gjøre, eller så klarer de absolutt ikke å gjøre det. Prøver om og om igjen for at alle skal få det til, men nei da. Blir faen meg jævlig forbanna etterhvert. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Freeskate activites er bare trist. Folk skjønner ikke hva de skal gjøre, eller så klarer de absolutt ikke å gjøre det. Prøver om og om igjen for at alle skal få det til, men nei da.Blir faen meg jævlig forbanna etterhvert. Det er da du skal ha mikrofon og skjelle de ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kan trøste deg med at dei som ikkje får det til sikkert er minst like frustrert. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Vil tippe det er Hall of Meat achievementen som er vanskeligst tja, vil si at oppnå legendary status og fullføre ALLE online activities'ene er nokså vanskelige. Kanskje mer. Ja, har ikke tenkt på de enda, men Legendary er vel bare tidskrevende? Endret 2. februar 2009 av Claes91 Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kanskje vi kan ta en diskusjon.no samling og banke inn noen activites. Hvem det var på fredag jeg sa jeg skulle være med, sorry. Var så jævlig trøtt og sov hele fredagen : / Tror det kanskje var deg Wici Vil tippe det er Hall of Meat achievementen som er vanskeligst tja, vil si at oppnå legendary status og fullføre ALLE online activities'ene er nokså vanskelige. Kanskje mer. Ja, har ikke tenkt på de enda, men Legendary er vel bare tidskrevende? Betyr ikke at det er vanskelig Nei men Hall of meat er nok hard. Sjekk ut her denne hjelper deg Hall of meat Endret 2. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje vi kan ta en diskusjon.no samling og banke inn noen activites.Hvem det var på fredag jeg sa jeg skulle være med, sorry. Var så jævlig trøtt og sov hele fredagen : 7 Tror det kanskje var deg Wici Nope. Var på Rauland da, så det kan ikke ha vøri meg. Kanskje noen har lyst på et par runder med juling etterpå? Har litt lyst på å lage en skikkelig film, får se om jeg gidder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nokon som kan ta ein Laser Flip eller Hardflip når som helst og lukkast mesteparten av forsøkene? Å stave Girl er håplaust når det skal så lite til for å få feil flip. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har akkurat samme problemet :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg har akkurat samme problemet :!: +1 Kan noen av de enkleste "avanserte" triksene som gir deg litt poeng, men utover det så har jeg lite å by på. Har ikke greid den oppgaven hvor du skal ta 360 flip over hubba, fordi jeg aldri greier 360 flip på command.. Endret 2. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tok faktisk stave girl greia uten glitchen. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvilken glitch er det du snakker om? Hvis du snakker om 540's, så er de langt fra glitch. :\ Edit: eller kanskje, siden botene ikke er smarte nok til å klare det. Endret 2. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, heller ikke den trippel flip'en. Men denne her: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tar et kjapt spørsmål. Spille? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, heller ikke den trippel flip'en.Men denne her: haha, drøyt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Wohooo! Klarte 360 over Hubba. Tok faktisk 360 Flip på første punkt og, fliptrick to ledge. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nokon som kan ta ein Laser Flip eller Hardflip når som helst og lukkast mesteparten av forsøkene? Å stave Girl er håplaust når det skal så lite til for å få feil flip. Å skille mellom Hardflip og 360 Harflip er vanskelig, men ja. Laser flip er rimelig grei. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk tak i det i dag! Det ruler opplever noen andre slowdowns i framerate noen steder? Jeg synes det er ganske lett men det som er vanskelig er å lande backflips og frontflips på sånne store jumps xD! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den Filmer-add on var kjempebra. Anbefales! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig ferdig med alle freeskate aktivitetene. Fant en hyggelig fyr som inviterte meg til group, så gikk vi igjennom alle sammen ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå