Potetdamen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Kan huske dem sa at skate 2 skulle ha en litt "lengre bak og høyere" kameravinkel. Noen endringer i demoen? Options? Endret 8. januar 2009 av geedoo Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja. I 1'eren hadde de kameravinkelen slik at d skulle bli mest fokusering på ka som skjedde mellom beina og brettet. Men det var en del som var missfornøyd med kameravinkelen fordi d ofte var vanskelig å se. Så de har fikset på den i 2'eren. Kan se d på filmer på youtube Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja. I 1'eren hadde de kameravinkelen slik at d skulle bli mest fokusering på ka som skjedde mellom beina og brettet. Men det var en del som var missfornøyd med kameravinkelen fordi d ofte var vanskelig å se. Så de har fikset på den i 2'eren. Kan se d på filmer på youtube Ok,takk for svar. Hatet kameravinkeln litt i starten, men ble raskt vant med den. Gledes til demoen på ps3'en min, er lett verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøvde demoen et par ganger i sted, var klar forbedring fra enern. Første man legger merke til er frameraten. Ser mye mer realistisk ut med 60 fps. Digger også det nye one foot opplegget, og handplants. Når man faller ser det også mye bedre ut. Blir helt klart kjøp dette. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Husker jeg lastet ned Skate demoen igjen og igjen slik at jeg fikk spille masse! Blir nok slik ejg gjør det med Skate 2 demoen, laster den ned noen titalls ganger Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Husker jeg lastet ned Skate demoen igjen og igjen slik at jeg fikk spille masse! Blir nok slik ejg gjør det med Skate 2 demoen, laster den ned noen titalls ganger Du mener vel at du restartet, ikke lastet ned på nytt hele tiden? Tar jo sin tid. 1.5 GB... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Wat? Laste ned flere ganger? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har rukket å spille noen minutter nå, og jeg er positivt overrasket egentlig. 60 fps er fantastisk deilig, og leveldesignet er også veldig bra. Det som kanskje ikke er så bra, er at man har så lite tid på seg før man må starte hele demoen på nytt, som er ganske kjipt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Høyeste score på Hall of Meat: 39 935 Prøv å slå den! Endret 8. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 360 > PS3 Eod. GTFO. Tolerer ikke fanboys. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skate 1 > Skate 2 Krystallklart Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Høyeste score på Hall of Meat: 39 935 Prøv å slå den! Hva gjorde du for å få til det? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Høyeste score på Hall of Meat: 39 935 Prøv å slå den! Hva gjorde du for å få til det? Hoppa ut på hoppet og landa på "glasset" under der jeg fant en bug. Han lå og monga seg i 15 sekund imens poenga fløy inn Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Så da leder jeg fortsatt uten bugs. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Score er score! Teknisk sett så leder jeg! Er jo ikke min skyld at det kom en bug Er jo ikke som en kode.. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette gikk over all forventning, ja. Blir nok innkjøp av Skate 2 på release og låst dør til rommet, ja. Likte veldig godt 60 fps og bedre kamera. Kunne vært litt smoothere gåing, kanskje, men det å flytte på ting og slippe fortauskanter veier opp for det uansett! Herlig! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Faen så deilig det føles med 60fps! tricksa er også veldig elsk.. flip tricksa i alle fall, litt misfornøyd med noe av grind tricka, crooked grind f.eks der bøyer ikke trucken seg når grinder.. ser ikke bra ut menmen.. Noe jeg også savner er at man ikke kan velge størrelse på wheelsa. Ellers så var det en jævlig fett demo og jeg kommer uten tvil til å kjøpe dette på dagen det kommer ut Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det med gåinga kan det jo godt hende at de fikser til release. Det får vi håpe iallefall. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har hørt at demoen er en versjon av spillet for 2 måneder siden. Så tenker de har fått smootha det litt mer enn demoen er akkurat nå. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, de lager som regel demoer på et tidligere tidspunkt, så det kan nok fint stemme. Og jeg håper det stemmer for gåinga sin skyld og diverse småting. Klarte å gå igjennom den ene store flyttbare rampa i skateparken i stad, det så ikke så bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå