fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nyt spørsmål:P nå har jeg filmen på maskinen min, men filmen er i et format windows movie maker ikke godtar er det mulig å endre filtype? og isåfal hvordan og hvilken filtype er det movie maker godtar? Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 last ned total video converter, den kan konvertere .flv til alt annet. .wmv funker vel fint for movie maker Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kan man bare kjøpe bygninger når de ligger under "property"? I så fall når får man flere? hr bare kjøpt fun park og muligens mega compound (husker ikke helt) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nose manual - flip trick to (nose) manual - manual. Tror det er det. Prøvd det Jeg klarte det med nose manual - fliptrick - manual. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kan man bare kjøpe bygninger når de ligger under "property"? I så fall når får man flere? hr bare kjøpt fun park og muligens mega compound (husker ikke helt) Er to properties totalt. Fun Park er den første, og den er en del av Mega Compund. Når du har kjøpt Fun Park får du muligheten til å kjøpe en siste property til 210k, husker ikke navnet. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kan man bare kjøpe bygninger når de ligger under "property"? I så fall når får man flere? hr bare kjøpt fun park og muligens mega compound (husker ikke helt) Er to properties totalt. Fun Park er den første, og den er en del av Mega Compund. Når du har kjøpt Fun Park får du muligheten til å kjøpe en siste property til 210k, husker ikke navnet. jeg har ikke fått den siste enda. Vet noen når jeg får muligheten til å kjøpe den? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har fått den, men har langt fra nok cash. Kjør noen konkurranser så får du den etterhvert. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) er ferdig med dette. Alle racene, vunnet san valena slam, vunnet GVR, Kommet på begge coverene, jeg mangler bare pros, challenge og films <DIV class="spoilermain" id="be6db6bddbf462a889511dc1e906f1c2" style="display:none"> Endret 1. februar 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gah...eg suger i dette spelet. Måtte bestille THP8 og THPG til 150,- per stk. for å få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvor mange online freeskate activities er det til sammen? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 149. Har selv bare tatt 18 med en kompis hittil. Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er ferdig med dette. Alle racene, vunnet san valena slam, vunnet GVR, Kommet på begge coverene, jeg mangler bare pros, challenge og films Gjør noen av de Team FIlm challengene på "mobilen", jeg fikk den vel etter 2-3 av de Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Takker, for se om jeg gjør det i kveld eller senere i uka. Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) 149 online free skate activities! Shajt. Bare begynne nu da. Hvordan får jeg coverne? Har tatt alle throwdownsene, eier begge propertysene, alle deathracene, alle contesta, og på mobilen kan jeg ikke ta flere "team films" Nokon som veit? EDIT: Jeg har SBM, Men ikke trasher. Endret 1. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som har funnet alle pool's? Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) pools'a Endret 1. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) En smule lite, men her ser du sånn ca. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: cred til Greveen, han var litt raskere. Endret 1. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Legg bildene i spoiler, slik at personer som ikke ønsker å vite hvor de er kan finne de selv og ikke får spoila grunnet bilde. PS. har funnet alle og tømt alle pools og fontener for vann. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gah...eg suger i dette spelet. Måtte bestille THP8 og THPG til 150,- per stk. for å få ut litt frustrasjon. Newb. Jeg greier ikke å begripe at du kan bli frustrert av dette, og må kjøpe TH for å få ut denne frustrasjonen. Her er det tvert imot motsatt, bare at jeg ikke kjøper TH under noen omstendigheter lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå