Landeplagen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) hvordan får jeg filmene fra spillet og inn på maskinen min? har ps3 hvis det har noe og si(gjerne si hva dere med xbox gjør. det er sikkert det samme ) Er ikke verre enn å finne filmen på www.easkate.com og trykke "download". Da får du en .flv (flash) fil, som du kan konvertere med et gratis FLV to AVI program. Endret 31. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 hvordan får jeg filmene fra spillet og inn på maskinen min? har ps3 hvis det har noe og si(gjerne si hva dere med xbox gjør. det er sikkert det samme ) Er ikke verre enn å finne filmen på www.easkate.com og trykke "download". Da får du en .flv (flash) fil, som du kan konvertere med et gratis FLV to AVI program. er alle filmene mine der? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 er alle filmene mine der? De du har lastet opp skal være der, men siden EA suger innen alt som har med nettprogrammering å gjøre så vet man aldri om det har oppstått feil... Selv kommer jeg meg ikke engang på nett med Skate 2, så. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) edit: fant ut av det men alle filmene er ikke inne på profilen min? hvor er de? Endret 31. januar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ah. Ja, du må trykke på "United States", ikke norge. Ellers blir du sendt til den norske EA siden. Som sagt, så er det dårlig lagt opp av EA. Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hvordan får jeg filmene fra spillet og inn på maskinen min? har ps3 hvis det har noe og si(gjerne si hva dere med xbox gjør. det er sikkert det samme ) Gå til skatereel.ea.com og sjekk profilen din, der skal du kunne laste ned filmene dine i .FLV format. Ikke den beste kvaliteten men det er bedre enn alternativene. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nå lastet jeg ned filen. lyden er der ikke og vlc mediaplayer hakker filmen på(noen ganger kommer det rosa prikker på skjermen:() hvordan får jeg filmen til å fungere ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke hatt noen problemer med å spille av filmene jeg har lastet ned med VLC player... Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nyt problem går det bare an å ha 4 filmer inne på nette omgangen? og hvordan sletter jeg en film derfra? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du må vel velge en slot når du uploader videoen så da er det sikkert bare å velge en av de du har en film på. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du må vel velge en slot når du uploader videoen så da er det sikkert bare å velge en av de du har en film på. må ikke det Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sitt fast på et Skate mag "oppdrag." Du skal "Slide and grind the hubba." Hva meine dem med slide? greie/forstår alt d andre. Takk for svar Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Start med en nosegrind, så justerer du venstre joystick slik at du går over til slide. Grind er med trucks, slide er med brett. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Søren at jeg ikke kjøpte dette dagen det kom. Finner det INGEN steder ! Men har gears of war 2 jeg kjøpte meg da til å kose meg med Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Start med en nosegrind, så justerer du venstre joystick slik at du går over til slide.Grind er med trucks, slide er med brett. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hvordan får jeg filmene mine fra nettet og på maskinen. jeg kan ikke lagre filmen på pcen og når jeg åpner filmene med VLC så hakker det som F***... hvordan får jeg filmen i et format der jeg kan spille den av? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 hm... for meg var det bare å laste ned og lagre filmklippet til desktop, så åpne i VLC. Funker helt fint for meg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 noen som har prøvd dlc'en som heter "advanced camera controls" ? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva skal jeg gjøre når det står nosemanny to fliptrick to manny? Hoppe lande i nosemanual på mannyen, fliptrick ut fra manualen og lande på mannyen igjen? Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) nose manual - flip trick to (nose) manual - manual. Tror det er det. Prøvd det Endret 1. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå