f(x) Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Så da er det store spørsmålet: Skal jeg bytte til Skate 1 eller beholde Skate 2? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Behold skate 2 sier jeg Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Behold skate 2 og kjøp skate 1. Koster så lite disse dager. Lenke til kommentar
safags Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Behold skate 2 sier jeg Sier jeg å. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Begge spillene er fantastiske spill på sin måte-kjøp begge! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Begge spillene er fantastiske spill på sin måte-kjøp begge! De er egentlig veldig, veldig like. :/ Skate 2 er egentlig bedre. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå har jeg gått lei av onlinedelen føler jeg. Tony Hawk syndromet har kommet til Skate nå. Folk flipper urealistisk kjapt og skaffer seg ufortjent masse poeng pga det. Spilte online på Spot Battle istad, alle prøvde å gjøre kule triks og var morsomt å se på. Så kommer det en kid og flipper som en gal på stedet hvil, ikke på spotten han skal trikse på. Kjører Laser flip til aerial flip, snur brettet flip flip flip flip manual manual manual .... 6000 poeng .... Veldig gøy .... Ser latterlig dårlig ut og samtidig outscorer han oss som faktisk SKATER. Fikk lyst til å kaste kontrollen i skjermen. Skate utviklerne må seriøst legge inn en timer eller noe før man kan ta neste triks. Å flippe så jævlig fort er urealistisk og burde vært lov kun i Tony Hawk spillene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da? Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da? Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee. Eg kan heller ikke signe inn på EA Nations. Jævlig gøy.. Men vi e ikke alene om dette. Eg føler at EA har brukt for lite tid på spillet. Men d pleier vel egentlig EA å gjøre. De bruker lang tid når de skal lage et helt nytt spill, og d blir ofte veldig bra. Men når de har klart d så begynner du å melke serien. De kommer som oftest med oppfølgeren året etter. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har også problemer med at musikken forsvinner. Skjer stadig. Må gå inn og sette på og av Ambient musikk. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det jeg savner mest i skate 2 er skate shop. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er career over etter San Van-a-slamma? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kommer ann på hva du har gjort først og sist.. Blir rotete og forvirrende når oppdragene er satt opp som i Skate 2, når man kan ha truck sponsor før plate sponsor, osv.. Slutten av spillet er vel ca etter San Van-a-slamma og Thrasher coveret.. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, savnet også Skate-shop veldig faktisk! Latterlig at man måtte betale for mye av sponser items. Synes også det ble veldig rotete, ble akkurat ferdig med alt igår kveld. Og synes historien var utrolig kjedelig, men hva kan man forvente? Jeg kjøpte tross alt ikke Skate 2 pga historien, og det var fremdeles like gøy å leke seg rundt i NSV :=) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg prøver på nytt: Er det slik at man kan oppgradere Danny Way parken/Mega Compounden? I så fall, hvordan og når kan man det? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, det går. Start-Challenge Map-Property-Fun Track. Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Faen, har ikke fått spilt så mye jeg ville. Er jo ferdig med alt. Untatt coverne, men føler jeg ikke har fått spilt så mye, i forhold til det jeg spilt skate. Siden skole har tatt veldig mye tid i det siste. Hvor langt har gutta kommet? Endret 29. januar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da? Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee. Jeg forventer at spillet skal være realistisk. Å flippe så kjapt er sånt jeg kunne sett i Tony Hawk spillene. Ødelegger spillopplevelsen for oss andre. Skal være like kjip neste gang jeg også, gi faen i målet og bare flippe som en gal og se ut som en idiot og score latterlig høyt. Grrrrr Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kan vel ikke forvente at alle skal skate realistisk. Hvorfor ikke spille freeskate istedet, da? Selv får jeg ikke spilt på nettet siden jeg ikke kan signe inn til EA Nations. Yippee. Jeg forventer at spillet skal være realistisk. Å flippe så kjapt er sånt jeg kunne sett i Tony Hawk spillene. Ødelegger spillopplevelsen for oss andre. Skal være like kjip neste gang jeg også, gi faen i målet og bare flippe som en gal og se ut som en idiot og score latterlig høyt. Grrrrr På hvilken måte blir spillopplevelsen din ødelagt? Det er jo ikke som om denne personens intense triksing går direkte utover deg? Jeg skjønner ikke hvorfor man (du) blir provosert av at andre spiller spillet på måten de selv har lyst til å spille? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Faen, har ikke fått spilt så mye jeg ville. Er jo ferdig med alt. Untatt coverne, men føler jeg ikke har fått spilt så mye, i forhold til det jeg spilt skate. Siden skole har tatt veldig mye tid i det siste. Hvor langt har gutta kommet? Tror jeg faktisk er ferdig. Fikk Monster Energy-parken igår og den var kjempedigg! Tror jeg har rundt 1,000,000 dollar nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå