Lakus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Koster Skate 2 det samme i butikk som i nettbutikken til Elkjøp? (449,-) Bestill på nett og velg "Hent i butikk". Voilà! Nettpris i butikk. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Yay, nummer 3 i Norge mtp. gamerpoints i Skate 2 Ja gutta, der ser dere hvem som leder ;DDD nr. 13 i verden faktisk. Kult Endret 26. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Haha, litt treig der ja! Ikke her i byen i hvertfall. Hva koster den i butikk da? Anyways, det koster 599kr. Endret 26. januar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Koster Skate 2 det samme i butikk som i nettbutikken til Elkjøp? (449,-) Bestill på nett og velg "Hent i butikk". Voilà! Nettpris i butikk. Veldig godt tips! Er dette kun mulig når produktet er tilgjengelig i nettbutikken? Får ikke til å trykke på "kjøp"-knappen nå som produktet ikke er tilgjengelig i nettbutikken. Endret 26. januar 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei, dette gidder jeg ikke. Jeg har verken tålmodighet, temperament, skills eller nok kontroller til å fullføre dette spillet. Bytter det heller inn i noe annet Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 MÅ vi klare can you spell girl for å kunne bli sponset av girl? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har tatt alle pro challangene uteneom Girl sin. Når jeg valgte sponsor var ikke Girl på listen, så tror nok det er sånn at du må ta den ja Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Faen Girl har digge skateboard. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lol. Jeg har akkurat fått mine første pro-challenge. Jeg syns de er vanskelige alle sammen jeg. Jeg har ikke spilt Skate 1, da. Har fått den første man får når man fullfører Thraser magazine photo-shoot. "Jam with Danny" eller noe. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvordan får jeg de designene jeg har laget inn i spillet? Må jeg opplaste de så alle kan se de? jaja, syns nå fortsatt skate 2 hakker, skuffende Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 noen som vet om det er i hele tatt mulig å laste ned inn din egen graphic på brett osv som du har laga på graphic creator på skata sin hjemmeside? hvordan da? Send to Game Ready to use your graphic in-game? There’s two ways to do this. From Graphics Creator Tool Select “send to game” from the drop down menu. You must be signed into either a Xbox Gamertag or PS3 Online ID in order to send your graphic to the game. In the pop up screen, select the graphic you wish to send to game and then the slot you would like to use. Note that you can over-write any graphic in pre-existing slots but it will remove the previous graphic from your in-game Create-a-skater tool. From Gallery Select “send to game” link on the details section of the graphic in the gallery. You must be signed into either a Xbox Gamertag or PS3 Online ID in order to send your graphic to the game. In the pop up screen, select the graphic you wish to send to game and then the slot you would like to use. Note that you can over-write any graphic in pre-existing slots but it will remove the previous graphic from your in-game Create-a-skater tool. Er en "how-to" knapp på "graphics creation" siden. Lenke til kommentar
JimE Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Helt på slutten av historien... Hva er hemmeligheten til Slappy som han ikke forteller i videoen på slutten av karriæren? Det er et tips som sier noe om en mini-ramp fra Rags-butikken i Skate 1. Men jeg har ikke sett noe til denne. Må si meg enig med mange her. BLAOW!, Can you spell Girl, og det bonus deathracet er kanskje litt for vanskelige.. Ellers er jeg storfornøyd med spillet! Det gikk nok med med et par timer for mye i helga. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Må si jeg er litt skuffet over lengden på spillet (karriere) No story... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fysj, man må virkelig spille mye ranked for å nå online legend ;| Er jo ca 4500 XP fra nest siste til siste rank... Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 er til tider endel hakking hvis jeg kjører for fort, er det veldig vanlig hos dere også? forresten, "BLAOW!" challenge er bare å legge en grind mellom de to kantene. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 vet ikke om det er ps3 du snakker om? Men hos meg er det hakking ja! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Merker det er hakking på Xbox også. Spesielt når det er mange folk på et sted, eller veldig høy fart i omgivelser fulle av ting. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lagger ikke hos meg. Omgivelsene går bare litt sakte til tider når jeg spiller online med mange. (360) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som gidder om prøve om de klarer og kopiere over save game sitt på Skate 2 fra ps3 til minnepenn/hardisk? Kommer at det ikke er tillat og kopiere det over...Samme med guitar hero... KJipt hvis jeg må begynne heeelt på nytt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå