Hauglie Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 har 600k nå.. men er det noen som hatt problemer med pro challengen: Can you spell girl? Lenke til kommentar
safags Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Når det er din tur. Ta 540's. Funket på 1'ern og funket på 2'ern Når du ta 540's så er det en "glitch" Så de klarer ikke det. Hvis du tar feks nollie 360 flip 540. Så kan de ta pop shuvit 180. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg veit ikke om det har blitt spurt om dette før, men er det mulig å høre på musikk fra harddisken mens man spiller Skate 2? Hadde vært kjekt når man blir lei av musikken i spillet. Soundtracket er jo bra....men det er bare så mye musikk jeg heller ville hørt på. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Pleier å bruke USB minnepenn med musikk på hvis jeg har lyst til å høre på noe annen musikk samtidig.. Kan bruke fra harddisk også ja, bare å legge inn fra minnepenn (mener jeg å huske, har ikke prøvd enda ) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg veit ikke om det har blitt spurt om dette før, men er det mulig å høre på musikk fra harddisken mens man spiller Skate 2?Hadde vært kjekt når man blir lei av musikken i spillet. Soundtracket er jo bra....men det er bare så mye musikk jeg heller ville hørt på. Ikke på PS3. På 360 har alle spill custom soundtrack. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Har de kuttet ut system link på dette også? Noen som kan ta en titt bakpå coveret? Endret 26. januar 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 har 600k nå.. men er det noen som hatt problemer med pro challengen: Can you spell girl? Ja, jeg sliter med den... Lenke til kommentar
DreamCrack Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Har et stort (vil jeg kalle det i vertfall) problem:Når jeg går inn på denne siden går den automatisk inn på denne siden. Får jo ikke sett på noen av de som andre/dere lager Har akkurat det samme problemet, plager meg sykt Endret 26. januar 2009 av DreamCrack Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Akkurat i det jeg hadde varmet opp i Street Contests hadde jeg gjort dem alle Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Yes. Greide edenlig "can you smell girl" gjelder å bare ta 540 triks ;-) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har de kuttet ut system link på dette også? Noen som kan ta en titt bakpå coveret? no system link på skate 2 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kordan kommer eg høyt opp i ramper? Er en mission der eg skal hoppe opp til noe vinduer fra sånn U-rampe. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du må pumpe. Når du kommer fram mot rampa holder du frem Left stick. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Takker Trodde man skulle gjøre det rett før man gikk opp på ''veggen'' på rampen slik man ofte gjør irl Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Takker Trodde man skulle gjøre det rett før man gikk opp på ''veggen'' på rampen slik man ofte gjør irl Man må slippe opp når man treffer "kurven". Jeg bruker som regel bare å bøye ned med R knappen. Mye lettere. Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ARGH FY FAEN Nå har jeg spilt på can you spell a girl i 1 time og har fått sjansen til å sette triks 1!! GANG, det er FAEN ikke mulig, og de bailer jo ALDRI BLir ikke akkurat bedre når det er 20 triks som har minimal forskjell på hvordan man utfører det, JEG ENDER JO BARE OPP MED EN HELVETES POP SHUVIT UANSETT Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 ARGH FY FAEN Nå har jeg spilt på can you spell a girl i 1 time og har fått sjansen til å sette triks 1!! GANG, det er FAEN ikke mulig, og de bailer jo ALDRI BLir ikke akkurat bedre når det er 20 triks som har minimal forskjell på hvordan man utfører det, JEG ENDER JO BARE OPP MED EN HELVETES POP SHUVIT UANSETT Akkurat det er problemet mitt og.. DET BLIR JO ALDRI MIN TUR!! Hadde det bare blitt det er det jo drit lett.. Sånn var det på 1'ern i vertfall. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Koster Skate 2 det samme i butikk som i nettbutikken til Elkjøp? (449,-) Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke her i byen i hvertfall. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ikke her i byen i hvertfall. Hva koster den i butikk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå