Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Etter noen timers spilling så må jeg si at jeg begynner å angre litt på kjøpet av skate 2. Er det bare meg det virker som samme spill som skate 1?

Altså det kjennes ut som jeg begynner på nytt med skate 1 med enkle challenges og har enda ikke fått noen som har vært særlig vanskelig, med unntak av den første til DW der man skal droppe fra et tak ned i en pool og opp i en annen veranda. Der fikk jeg aldri timinga til å sitte så tok litt tid..

Ellers så føler jeg rett og slett at jeg ikke har lyst til å bruke mer tid på spillet da jeg ikke tror det ikke kommer til å komme mer nytt. Istedenfor massevis av timer på freeskate så spiller jeg heller noe annet eller begynner med ekte brett, og partyfaktoren i spillet er ganske lav da det ikke er mulig med split screen noe som betyr masse ventetid, spesielt for nye spillere da skate har verdens bratteste lærekurve og man risikerer å falle med en gang og vente masse på de som kan spille.

Er det bare jeg som ikke føler at det er et helt nytt spill, men føles bare som ekstra brett og et par nye triks???

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke føler at det er et helt nytt spill, men føles bare som ekstra brett og et par nye triks???

Det er vel mer eller mindre det samme ja. Men så kan man spørre seg hva de skulle lagt til. BMX? Bilkjøring? Ikke mye de kunne gjort uten å "ødelagt" spillet, annet enn å legge til flere tricks og sånt, noe de har gjort.

Video-editoren kunne vært myyye bedre. Den er fremdeles altfor dårlig, synes jeg. Bruker ikke den i det hele tatt jeg, foruten når noe artig skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...