Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvilken nettbutikk (europeisk) er det som selger Skate 2 billigst? (Spill+frakt+evt. moms totalt) Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Har et stort (vil jeg kalle det i vertfall) problem: Når jeg går inn på denne siden går den automatisk inn på denne siden. Får jo ikke sett på noen av de som andre/dere lager Endret 25. januar 2009 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Side 30 woho! Min første ordentlig store tråd Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) gratulerer Edit: Da skryter jeg litt og å sier at jeg er ranka #20 online i Deathrace Endret 25. januar 2009 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Velkommen i klubben for gutta med store p... tråder Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Lakus, tror du jeg greier å dra forbi Drugis' sin Gears 2 tråd? Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Xbox lan er over nu, synd jeg ikke spilte noe skate : / Gikk i Halo 3 og Gta IV. Legg meg til, GT: GreVeen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen flere som sliter med denne ene bonus challengen.. Der du skal flare eller gjøre en gesture og hoppe ned og lande på banksene.. Flarer som en gud, men får failed hele tiden.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gikk med nød og neppe på første forsøk her, holdt på å tryne i gjerdet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen flere som sliter med denne ene bonus challengen.. Der du skal flare eller gjøre en gesture og hoppe ned og lande på banksene.. Flarer som en gud, men får failed hele tiden.. Der du skal grinde på banksene, mener du vel, eller? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er en challenge hvor man skal hoppe og lande på banksene også (med gestures i lufta) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er en challenge hvor man skal hoppe og lande på banksene også (med gestures i lufta) Takk.. nailed på første forsøk.. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hmm... Etter noen timers spilling så må jeg si at jeg begynner å angre litt på kjøpet av skate 2. Er det bare meg det virker som samme spill som skate 1? Altså det kjennes ut som jeg begynner på nytt med skate 1 med enkle challenges og har enda ikke fått noen som har vært særlig vanskelig, med unntak av den første til DW der man skal droppe fra et tak ned i en pool og opp i en annen veranda. Der fikk jeg aldri timinga til å sitte så tok litt tid.. Ellers så føler jeg rett og slett at jeg ikke har lyst til å bruke mer tid på spillet da jeg ikke tror det ikke kommer til å komme mer nytt. Istedenfor massevis av timer på freeskate så spiller jeg heller noe annet eller begynner med ekte brett, og partyfaktoren i spillet er ganske lav da det ikke er mulig med split screen noe som betyr masse ventetid, spesielt for nye spillere da skate har verdens bratteste lærekurve og man risikerer å falle med en gang og vente masse på de som kan spille. Er det bare jeg som ikke føler at det er et helt nytt spill, men føles bare som ekstra brett og et par nye triks??? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det bare jeg som ikke føler at det er et helt nytt spill, men føles bare som ekstra brett og et par nye triks??? Det er vel mer eller mindre det samme ja. Men så kan man spørre seg hva de skulle lagt til. BMX? Bilkjøring? Ikke mye de kunne gjort uten å "ødelagt" spillet, annet enn å legge til flere tricks og sånt, noe de har gjort. Video-editoren kunne vært myyye bedre. Den er fremdeles altfor dårlig, synes jeg. Bruker ikke den i det hele tatt jeg, foruten når noe artig skjer. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Online Hall of Meat var dritgøy! Gleder meg til å komme hjem og spille. Endret 26. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har tjent over 30 000 i Hall of meat allerede jeg Lenke til kommentar
Splius Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 haha jeg har over 1.000.000 $ nå og jeg aner ikke hva jeg skal bruke det på Lenke til kommentar
enfer Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 haha jeg har over 1.000.000 $ nå og jeg aner ikke hva jeg skal bruke det på Det er et smykke som koster 1mill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå