Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Syns det er merkelig, men det virker som xbox 360 blir prioritert før ps3, med tanke på denne demoen, og rock band. Laster ned nå, dere som er ferdig, når det opp til 1ern? Edit; 44%! Endret 8. januar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Demoen var skuffende, fordi det er så kjip tidsbegrensning på den. Nåja, bare 2 uker til fullversjonen står i hylla. Hall of Meat er awesome. Om å gjøre å påføre fyren mest mulig skader, akkurat det jeg gjorde en god del i eneren også. Endret 8. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Demoen var skuffende, fordi det er så kjip tidsbegrensning på den. Nåja, bare 2 uker til fullversjonen står i hylla. Bare derfor den er skuffende? Kan ikke du si litt mer til en liten Ps3-boy som ikke før prøvd den enda? Kor lenge varte den da? Edit: Leif Endret 8. januar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 27.006 er foreløpig er rekord i Hall of Meat. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tidsbegrensa demo. Seriøst? Er dette 1998 eller? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Slik var d i 1'eren også Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og SAY WHAT? Kommer'n ikke før neste uke på PS3? Hva er det for noe bullshit? Og jeg som har (hadde) fått trua tilbake på EA. Jeg har jo sitti og venta i hele dag jo. Best for Sony at de disker opp med noe annet snacks i dag da. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vel, de gode nyhetene for PS3 eiere er at siden PS3 porten av Skate var så dårlig så er PS3 lead platform på Skate 2. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 tidsbegrensingen var birkelig dritt. Wtf liksom..? utenom det så likte jeg drt, men gåinga var litt såså Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjipt at det ikke kom demo idag på ps3, men betyr jo heller veldig lite så lenge slippdatoen er den samme. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Prøvde demoen nå. Var skuffende med tidsbegrensning ja. Du fikk 5 minutt til å stikke bort til en fyr. Så skulle du gjøre noen "oppdrag" (grinde osv) og da fikk du ett ekstra minutt eller noe sånt. Men bort fra det, så var spillet rimelig fett. Utrolig deilig å høre hjula spinne i lufta igjen Litt annerledes grafikk though. Ikke så veldig smooth og silkemyk på en måte. Herlig demo, synd den bare varte i 15 minutt på career. Party play var også gøy! Fikk 23,xxx på Hall of Meat! Du slo meg Atald Får vell dra en kompis bort ikveld og spille litt Party... Edit: Gåinga var ekstremt hakkete og kranglete. Får håpe de gjør noe med det til lanseringa... Endret 8. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Varte den bare i 15 min? Varte ikke den forrige i 30 min? Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke noen som tilfeldigvis har en 48h trial til overs? Hadde vært evig takknemmelig for det, i alle fall. Må prøve dette! Send gjerne på PM. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke noen som tilfeldigvis har en 48h trial til overs? Hadde vært evig takknemmelig for det, i alle fall. Må prøve dette! Send gjerne på PM. Du kan lage en ny profil, og ta join xbox live, en måned gratis live:) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan man skifte kamera vinkler nå? Greit for meg om man ikke kan det, skal has uansett. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke noen som tilfeldigvis har en 48h trial til overs? Hadde vært evig takknemmelig for det, i alle fall. Må prøve dette! Send gjerne på PM. Du kan lage en ny profil, og ta join xbox live, en måned gratis live:) Oi, det var jeg faktisk ikke klar over i det hele tatt! Takker så mye for tipset! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Varte den bare i 15 min? Varte ikke den forrige i 30 min? Ja jeg tror det. Føltes ihvertfall sånn ut. Party Play er uten tidsbegrensning da. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan man skifte kamera vinkler nå? Greit for meg om man ikke kan det, skal has uansett. Mener eg leste et sted at man kan velge om man skal ha den nye kameravinkelen eller den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå