.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Faen jeg blir så fort lei av å spille det på career.. konkuransene er spesielt dårlig lagd spør du meg. Spiller dette kun på freeskate. Kom aldri gjennom det første skate heller Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dere vet når man får brettsponsor, så unlocker man en training facility? Hver eneste gang jeg skal inni den så klikker hele jævla spillet, så jeg må skru av boxen! Fler som har problemer med det her? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Må si skate 2 var VELDIG kort.. Rundet det jo på noen timer jo.. mangler bare can u spell girl og lucas transition.. Misliker også kartet.. Skate 1 hadde bedre kart.. Vanskelig å finne frem til de kule stedene.. Men skate 2 er mye kuler å bare skate rundt en skate 1.. Endret 25. januar 2009 av Crimar Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har ingen av spillene, men vurderer å kjøpe et av dem. Hvilket er best? (også basert på dagens pris, skate 1 koster jo bare 149,- på absoluttspill.no) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har ingen av spillene, men vurderer å kjøpe et av dem. Hvilket er best? (også basert på dagens pris, skate 1 koster jo bare 149,- på absoluttspill.no) Ligger demo av begge spillene på Xbox Live. Sikkert på PSN også. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har ingen av spillene, men vurderer å kjøpe et av dem. Hvilket er best? (også basert på dagens pris, skate 1 koster jo bare 149,- på absoluttspill.no) Ligger demo av begge spillene på Xbox Live. Sikkert på PSN også. Har prøvd begge demoene, men jeg vet for eksempel ikke hvilken av byene som er størst/best og hvordan oppdragene er utover i spillet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjøp Skate 2 du. Har ikke prøvd Skate (1) men er veldig fornøyd med 2'rn, bra online muligheter også. Hvordan får man sponsorer? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ville kjøpt 1ern og 2 senere.. 1ern er et veldig bra spill! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ettersom du har du sannsynligvis skal ha det på ps3, ville jeg helt klart kjøpt 2ern. Ble så irritert på at 1ern hakket at det ødela mye av gleden... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Begynt med onlinedelen jeg nå.. Kjempe morro Add meg hvis noen spille PSN: crimar89 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Enten så kan du adde meg nå eller så gjør jeg det en gang senere Mange som har prøvd å lage egne logoer/bilder? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Å freeskate online er skikkelig gøy. Må bare skaffe nytt Live Headset. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Enten så kan du adde meg nå eller så gjør jeg det en gang senere Mange som har prøvd å lage egne logoer/bilder? jeg har lagd noen logoer;) Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Videoer. Jeg har også lagd logo men finner den ikke i spillet!?! Kanskje jeg som er dum .. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har spilt et par timer idag. Var ikke så gøy, egentlig. Trodde det skulle vært sånn at jeg ikke klarte stoppe. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du må laste den opp. Står forklart på siden. Mine bilder. Har en til også Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Her kan dere se mine videoer: http://skatereel.ea.com/members/1/186392649.aspx Legg meg gjerne til på xbox live. Skal inn og spille online nå Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ville kjøpt 1ern og 2 senere.. 1ern er et veldig bra spill! Sant det, men 2'ern er basically 1'ern med ekstra fyll. Men åffer får jeg ikke til å signe inn til EA Nation? Kommer til "Signing in" og så står det at jeg ikke kan signe inn og "check your Live connection". Live fungerer jo som bare rakkern. Endret 25. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvilken nettbutikk (europeisk) er det som selger Skate 2 billigst? (Spill+frakt+evt. moms totalt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå