Spillarkivet Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg ble så lite fornøyd med egen innsats her, at jeg like godt satt meg på benken og bare deppa...Se filmen Men det ordnet seg: Se bildet Sinnsykt bra Er så genialt at man kan uploade slike videoer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Blaow tok jeg på femte-sjette forsøk. Er verre med noen av de andre. Brukte vel et kvarter på en nå nettopp. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Må si meg veldig fornøyd med Skate 2. Etter min mening er det mye bedre enn eneren, synes Skate 2 flyter mye bedre, og i tillegg er det mange flere ting man kan gjøre Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) noen spørsmål om spillet: 1)er spillet bra og burde jeg kjøpe det? 2)er det splitscreen? 3)hva er poretivt og negativt med spillet? hvis det er noe anet å si om det bare sleng det med;) pliz ikke kom med en link.... Endret 23. januar 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som har noen tips til hvordan kjøre effektivt i ramper. Jeg syns det er vanskelig å få noe air når jeg kjører i half-pipe. Ikke bruk push knappen mellom vær transition(rampe, whatever), press framover med venstre stikken i overgangen fra bakke til rampe.. mao øvelse gjør mester :q Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sliter med Can you spell girl?. Klart alle andre pro challengene. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Den var pokker så vanskelig. Har midlertidig innsett nederlag på den. Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan skal man lande på "Who lives here? Make the Gap from Let to Let" for å ikke baile? Det er den hvor man hopper over og ned et sted, men jeg bailer hver gang jeg lander.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan skal man lande på "Who lives here? Make the Gap from Let to Let" for å ikke baile? Det er den hvor man hopper over og ned et sted, men jeg bailer hver gang jeg lander.. du måå gå ned der og flytte den ene containeren så du lander på den Lenke til kommentar
claes Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 det var så enkelt ja, glemmer at man kan flytte på sånne ting. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Får ikke connection til EA Nation. Noen flere som har problemer med det? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ja! Koffor kan ingen ting bare funke perfekt. Men eg har NAT type 3. Tror d har noe med d å gjøre. Får fibernett om under en månde, då satser eg på at eg får NAT type 2. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan skal man lande på "Who lives here? Make the Gap from Let to Let" for å ikke baile? Det er den hvor man hopper over og ned et sted, men jeg bailer hver gang jeg lander.. du måå gå ned der og flytte den ene containeren så du lander på den Klarte det uten containeren jeg=) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan skal man lande på "Who lives here? Make the Gap from Let to Let" for å ikke baile? Det er den hvor man hopper over og ned et sted, men jeg bailer hver gang jeg lander.. du måå gå ned der og flytte den ene containeren så du lander på den Klarte det uten containeren jeg=) how ? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Får ikke til Blaow jeg.. Kan man bruke noe kickeer eller noe sånt.. Fanke meg umilig.. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 660 av 1000 G og career ferdig. Hvordan ligger dere andre ann? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvor lenge har du hatt spillet da? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fikk det i 12 tiden torsdag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 noen som vet om det er i hele tatt mulig å laste ned inn din egen graphic på brett osv som du har laga på graphic creator på skata sin hjemmeside? hvordan da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 noen som vet om det er i hele tatt mulig å laste ned inn din egen graphic på brett osv som du har laga på graphic creator på skata sin hjemmeside? hvordan da? Jeg har lest et sted at det går ann, men aner ikke hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå