Rookie_NO Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Lefdal hadde en annonse i går hvor de reklamerte for Skate 2 til 449,- Dette vil da være butikkpris og ikke "internettpris". Ta med deg denne pdf'en til f.eks Elkjøp og vis den så bør du få spillet til 449,-. http://www.lefdal.com/store/binary/16563/file?download=true Endret 23. januar 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som forstår seg på ITAvisen sin anmeldelse ? Hakking og lange lastetider ? Aldri opplevd hakking her og man laster inn hele byen på 5 sekund ...... Altså det er langt kjappere enn Skate 1. Spiller på PS3 utgaven riktignok men. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Er det bare jeg som tuller eller går det ikke ann å se hvem som har sammenlagt score i party play ? Man ser jo hvem som vinner runden men ikke hvem etter flere spots. Altså hvem som eier flest spots. edit. Det var da det på demoen ? Endret 23. januar 2009 av Malakai Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Coumpound Challenge med Danny Way var jo enkel å komme gjennom. Å forlate den enorme gappen var derimot ikke så fort gjort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tror dette blir det neste spillet jeg kjøper! Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det noen forskjeller mellom ps3 og xbox versjonene? Har på xbox, men har mulighet til å bytte til ps3 hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det noen forskjeller mellom ps3 og xbox versjonene? Har på xbox, men har mulighet til å bytte til ps3 hvis jeg vil. Tror ikke det er mye forskjell. Playstation: Kan få litt lav frame-rate noen steder. Kortere loading tid. Xbox: Bedre håndkontroll (joystickene) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har man ikke bedre kontroll over triksene med analog-stikka på Sixaxis/DS3 da? Lenke til kommentar
enfer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Liker at det er noen utfordringer, men "BLAOW!!" va litt vel vanskelig Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det noen forskjeller mellom ps3 og xbox versjonene? Har på xbox, men har mulighet til å bytte til ps3 hvis jeg vil. Tror ikke det er mye forskjell. Playstation: Kan få litt lav frame-rate noen steder. Kortere loading tid. Xbox: Bedre håndkontroll (joystickene) Ja, prøvde det litt på ps3 hos en kompis idag, og må si at det var bedre kontroller på xbox i forhold til dette spillet. Og fram-rate har jeg ikke peiling på hva er så tror ikke jeg legger så mye merke til det Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det jeg mente med frame-rate... Altså FPS (frames per second (bilder per sekund). Det du vil ha merket hvis det var lav FPS er at spillet hakker (men i dette tilfelle bare bitte litt). Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som har noen tips til hvordan kjøre effektivt i ramper. Jeg syns det er vanskelig å få noe air når jeg kjører i half-pipe. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 BLAOW!! - var ganske tricky. Shave your tounge - var umulig uten hjelp av en kicker ned trappa man skal ta fingerflip. Var nesten umulig å få en kicker opp der og.. Can you spell Girl? - fy faen så vanskelig Game of Skate har blitt :\ Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 dette ser rett og slett rått ut! Mitt neste kjøp Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan man kreve prisen det står på internett i elkjøp butikkene hvis det ikke står "internett" pris eller lignende vedsiden av? Syns det høres rart ut men er jo så mange her som har gjort det! Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Problem for andre at nollie kommer oppført som ollie ? (jeg har spilt skate 1 mye) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) BLAOW!! var kjip til jeg fant ut at det var mulig å jukse. De to andre du nevner gruer jeg meg litt til. Edit: Shave your tounge gikk på femte forsøk eller noe. Endret 23. januar 2009 av frostbitten Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg ble så lite fornøyd med egen innsats her, at jeg like godt satt meg på benken og bare deppa... Se filmen Men det ordnet seg: Se bildet Endret 23. januar 2009 av Lande Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Haha! Genialt det fallet på videoen der! Er det mulig å slå av den Trasher greia når man tryner? Utrolig irriterende når jeg tryner på annenhvert hopp! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 noen spørsmål om spillet: 1)er spillet bra og burde jeg kjøpe det? 2)er det splitscreen? 3)hva er poretivt og negativt med spillet? hvis det er noe anet å si om det bare sleng det med;) pliz ikke kom med en link hvor det er en andmelder som sier hva han mener.... (dårlig erfaring:P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå