Haawy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Engelskprøve i morgen, etter det blir det spilling ja! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Gleder meg til imorgen Da skal det spilles. +1! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Eg er ein stor THPS-fan, har spelt alt fr THPS2 til AW trur eg, mista litt tellinga, spelet før Project 8 iallefall. Prøvde Skate 2-demoen i dag og kjente det var deilig å spele skateboardspel igjen. Spørsmålet er då korleis overgangen frå THPS til skate sitt styresystem gjekk for dykk andre. Eg prøvde i 15 minuttar, det er begrensa kva ein får inn i fingrane på den tida, men ein omstilling må til. Det eg likte best me THPS var å ralle rundt, halde comboer og føle at ein har full kontroll på brettet. Er det oppnåeleg i Skate eller er det så realistisk at det ikkje lar seg gjere like lett? Vurderer å kjøpe Skate for ein billig penge, er det same styresystem der som i Skate 2? Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja samme styring i skate. Dog Skate er "dårligere" en Skate 2. 2'ern koster jeg bare 450kr eller noe?? Kjøp det heller. Og ang comboer. Funker fjell. Krever bare litt mer øving en TH serien. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hørte fra en ansatt på gamezone, at det ble utsatt til fredag pga leverings problemmer Håper det kun gjelder den butikken. En kompis av meg jobber på Gamestop, de hadde vist bare fått inn PS3 versjonen så det kan hende at det stemmer Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Man tar ikke sånne usaklige combo'er som man gjorde i Tony Hawk. Her er det litt mer realisme i det. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja samme styring i skate. Dog Skate er "dårligere" en Skate 2. 2'ern koster jeg bare 450kr eller noe?? Kjøp det heller. Og ang comboer. Funker fjell. Krever bare litt mer øving en TH serien. Var ikke d bare hvis man forhåndsbestilte? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 btw, 2 nye kameravinkler og grind vision på options. Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja samme styring i skate. Dog Skate er "dårligere" en Skate 2. 2'ern koster jeg bare 450kr eller noe?? Kjøp det heller. Og ang comboer. Funker fjell. Krever bare litt mer øving en TH serien. Var ikke d bare hvis man forhåndsbestilte? Tror det gjeller hele tiden, og kanskje i butikkene også: Skate 2 elkjøp Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det eg likte best me THPS var å ralle rundt, halde comboer og føle at ein har full kontroll på brettet. Er det oppnåeleg i Skate eller er det så realistisk at det ikkje lar seg gjere like lett? Nei, ikke like lett nei, men det lar seg gjøre. Man klarer for eksempel 360 flip lipslide "på kommando" etter en stund, selv om det kan være vanskelig på første forsøk, men det er jo egentlig bare realistisk det også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Man tar ikke sånne usaklige combo'er som man gjorde i Tony Hawk. Her er det litt mer realisme i det. Men om man øver litt, kan man likevel ta gode comboer. Så det fungerer det og, Zeph, bare på en litt annen måte, som du blir litt gladere over når du først har klart det. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ganske langt uti spillet nå. Mega compund man ser i et oppdrag er bare en smakebit. Man kan kjøpe versjon 2 av mega compound for 50k$ , den er rett og slett syk,gled dere. Nå skal jeg ikke friste mer. Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 NÅ ORKER JEG SNART IKKE Å VENTE LENGER. SITER TIME FOR TIME OG VENTER, HAR TIL OG MED NED TELING GADGET PÅ PC'N.... i MORGEN DRITER JEG I LEKSER! FORDA SKAL DET SPILLES Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Man kan kjøpe versjon 2 av mega compound for 50k$ Forklar! Kan man "oppgradere" den? Jeg har bare spilt freeskate hittil, bortsett fra de første oppdragene.. Ble spent jeg nå! Kanskje jeg må begynne på carreer? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Gamer.no anmelder Skate 2. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 da stikker jeg og kjøper spillet. . tilbake om ca 1 time Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg må vente på stipendet mitt før jeg får kjøpt det, men er nok ikke lenge til. Regner med at folket her er med online? Synd det ikk er noen freeskate mulighet online. ... eller er det det? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Først: Synd det ikk er noen freeskate mulighet online. SERR??!!?? Regner med at folket her er med online? Må spare penger til Live Gold, er så sinnsykt broke om dagen, heldigvis hadde jeg råd til Skate 2 Lenke til kommentar
Sabotage Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Noen som har en formening om hvor skate 2 kan kjøpes rimeligst hen i oslo sentrum? =P Endret 22. januar 2009 av Sabotage Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Fy a meg! ettter og ha vært innom 6 nutikker, 4 forskjellige kjeder og fått nei i alle butikkene blir jeg forbanna! "nei, 360 versionen har ikke release før i morra". . . suck it biatches!! (spaceworld, eb-games, gamestop og platekompaniet) Så ender med at jeg må tilbake på bussen, sitte der i 20 min før jeg kommer til elkjøp megastore (hvor jeg jobber) og får kjøpt spille der for de har release i dag. slik som det skal være.! <3 elkjøp BTW: fikk lønning den 20. (15 laken ) så jeg hadde råd til skate 2, og div annet (burn!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå