Tablespoon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Blir det sendt bekreftelse på att spill har blitt sendt når man bestiller som Brevpost? Håper Elkjøp ikke fucker opp. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ikke bare stikke til en fysisk butikk å kjøpe det på release?Jeg har aldri opplevd å ikke finne et spill i butikk på release. Det har jeg. Entret elkjøp samme dag som GTAIV kom ut. Noen timer senere skulle jeg kjøpe det til en kamerat, men da var det utsolgt. Vet ikke hvor mange de tok inn, men pointet er at om du er sen på dagen og det er et populært spill så kan det skje. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvorfor ikke bare stikke til en fysisk butikk å kjøpe det på release?Jeg har aldri opplevd å ikke finne et spill i butikk på release. Det har jeg. Entret elkjøp samme dag som GTAIV kom ut. Noen timer senere skulle jeg kjøpe det til en kamerat, men da var det utsolgt. Vet ikke hvor mange de tok inn, men pointet er at om du er sen på dagen og det er et populært spill så kan det skje. Tviler på at det samme skjer med Skate 2. har vel i8kke akkurat hatt århundrets hype/markedsføring heller? Tror nok det skal gå fint å kjøpe spillet i butikken på realase uansett tidspunkt på dagen. Merk at det kan være færre eksemplarer i mindre tettsteder, mens det i store byer ikke vil være noe problem. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Lasta ned demoen til Skate 2 på PS3, syntes ikke det var så heftig fett lism. Men når du ser på videoen over hva du kan gjøre etter hvert og lengere ut i spillet så ser det gøy ut. Får se... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Selvfølgelig skal du kjøpe det. Det blir knallfett... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jovisst skal du ha det zibiri, tenk på mulighetene du får ved å flytte på ting. Kan jo lage dine egne lille spots i evigheter. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jovisst skal du ha det zibiri, tenk på mulighetene du får ved å flytte på ting. Kan jo lage dine egne lille spots i evigheter. Når jeg tenker meg om, så kan egentlig det bli uendelig fett, uendelig med muligheter og uendelig med fete spots. Fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg vet allerede om en costum spot som kommer til å slå ann fryktelig etter jeg har lagd den, men er redd for at det kommer til å ta en time bare for å dra den dritten.. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Fikk nettop kvittering på ordren min fra elkjøp på E-post nå. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jeg og, men sto ikke noe om sendingens status Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvordan fungerer det med Elkjøp og det derre at man kan kjøpe spillet på Internett, og så plukke opp kopien i din nærmeste elkjøpbutikk? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da må du hente det innen 24 timer eller så gør det ikke. Har tenkt til å gjøre det selv da det sto at de hadde fått det på lager i dag så jeg bestiller den 22 og henter 23 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser at Elkjøp har det i butikken nå... men jeg må vel vente til den 22. før jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
BigBab Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.eanorge.no/news/34517/ Sjekk nederst på denne linken...??? er det noen som har fått kjøpt spillet ennå??? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://www.eanorge.no/news/34517/ Sjekk nederst på denne linken...??? er det noen som har fått kjøpt spillet ennå??? Det er vel når de har de i butikkene, ikke når de selges. Det er ihvertfall ingen som har fått tak i det enda, vil jeg tro, ellers så hadde det flommet med innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ser at Elkjøp har det i butikken nå... men jeg må vel vente til den 22. før jeg kan kjøpe det? nei. . elkjøp megastore fikk det inn i dag men setter det ikke ut i butikk før release =/ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De har vel ikke lov til å selg det før den 23. De lucky bastardsene i amerika får det i morgen da Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) De har vel ikke lov til å selg det før den 23. De lucky bastardsene i amerika får det i morgen da Det er litt urettferdig. Nå som de har fått ny president, kunne de i det minste venta til 22. som oss Endret 20. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De har vel ikke lov til å selg det før den 23. De lucky bastardsene i amerika får det i morgen da release er 22. januar da. . Lenke til kommentar
BigBab Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 uff, ja tothegame sier 22.jan. Det er most definetely en dag for mye. særlig siden jeg skal på hytta torsdag kveld ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå