Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Bare et lite side spørsmål. Jeg bor på hybel og har ikke postkasse. Går det ann å bruke Posten som min postkasse? (altså posten sender meg mail, der det står at din 'pakke' har kommet, du kan nå hendte den. Så følger det med en kode som jeg må oppgi.)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare å bestille postoppkrav det.

Postoppkrav er jo dyrt. Går det ikke ann å bruke vanlig brevpost?

Det jeg tenkte å kanskje gjøre er å bestille på internett (fra ett eller annet sted), og hvis ikke jeg får spillet på/før release, så bruker jeg angreretten og kjøper spillet i butikken.

Lenke til kommentar

Første post :D

Har selv bestillt fra Elkjøp. Var litt skeptisk til når de sendte ut spillet, så jeg sente de en mail. Kan sitere svaret:

Når det gjelder forhåndsbestilling av spill så sender ut disse i godt til til release datoen, men kan desverre ikke garantere postgangen, rundt om i norge.

Håper det kommer på dagen (Eller før :D)

Lenke til kommentar
Første post :D

Har selv bestillt fra Elkjøp. Var litt skeptisk til når de sendte ut spillet, så jeg sente de en mail. Kan sitere svaret:

Når det gjelder forhåndsbestilling av spill så sender ut disse i godt til til release datoen, men kan desverre ikke garantere postgangen, rundt om i norge.

Håper det kommer på dagen (Eller før :D)

Velkommen...

Som jeg nevnte, er en mulighet å bruke angreretten hvis du ikke har spillet på release datoen, og så kjøpe det i butikken. (men nå var jo Skate 2 ganske billig på elkjop.no da)

Mye nytt gameplay i denne, med litt review

http://www.youtube.com/watch?v=98mtqoqFajM

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å hente spillet i butikken da? :innocent:

Tenker du hos AbsoluttSpill? Jeg spørte de om det (slik at de ikke sendte ut kopien i posten, men at jeg hentet kopien istedenfor), og de sa at man solgte ikke spill før release: Det med at man sender ut spillet før er fordi posten har en buffersone på 1-2 dager, og siden AbsoluttSpill har som mål å levere senest innen release, så sender de ut spillet (som regel) ut spillet 2 dager før release.

Så jeg fikk beskjed at jeg kunne kjøpe det i butikken de har i Kongsberg på release datoen, bare litt dyrere.

Lenke til kommentar

Når er egentlig release daten?? har hørt 22. hele tiden men i demoen(eller en trailer jeg så) sto det 23.?

Faen i hælvete assa, syns jeg merket noe i demoen...

"There are some serious frame-rate concerns with the PS3 version of the game."

Nå som ps3 var lead platform og greier... Det ødela hele 1ern, merket det ikke så mye når jeg runda 1ern, men når jeg tok det frem noen måneder senere klarte jeg det ikke...

Da tviler jeg på om jeg gidder og ønske meg dette til bursdagen om noen få dager...

KILDE: http://gameplayer.com.au/gp_documents/0901...2framerate.aspx

Endret av andy24
Lenke til kommentar
Noen som vet om Elkjøp er like nøye på å rekke release når de sender ut spill? Betalte på søndag.

elkjøp selger ikke spill før release. ikke til ansatte en gang :cry:

Tenkte på når man forrhåndsbestiller fra Elkjøps side, elkjop.no, om jeg kan regne med å få spillet i postkassa på release da?

Lenke til kommentar
Noen som vet om Elkjøp er like nøye på å rekke release når de sender ut spill? Betalte på søndag.

elkjøp selger ikke spill før release. ikke til ansatte en gang :cry:

Tenkte på når man forrhåndsbestiller fra Elkjøps side, elkjop.no, om jeg kan regne med å få spillet i postkassa på release da?

Kan man ikke bare kjøpe spille i butikken og bruke angreretten hvis du ikke får det på release?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...