BigRazer Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det blir nok lange dager til den 22. nå Kan ikke vente nesten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da er Skate 2 - spille online? Tråden oppe og går. 2 tråder for hver konsoll, eller bare en stor? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 2 tråder for hver konsoll? Du mener vel en for hver konsoll Tror d blir bedre med en for hver konsoll. Blir sikkert masse rot hvis det bare e en stor. Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 En tråd for xbox og en for ps3. Og Driit i den Online greia. Det kan vi ta i samme tråd. Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Så det var tilbud på lefdal.com at hvis man forhåndsbestilte skate 2, så fikk man det til 449. Men er det bare om man forhåndsbestiller? Og i så tilfelle, kan man forhåndsbestille i butikken? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Du kan forhåndsbestille i butikken ja=) Tror de setter opp prisen bittelitt etter release ja, de gjør jo sånt for og få flere kunder. Endret 18. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Bestill fra Elkjøp.no 458 inkl frakt EDIT: elkjop.no Endret 18. januar 2009 av iBrick Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Er litt skeptisk på elkjop.no ..at de ikke sender på release men siden det var en god pris så måtte jeg slå til Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg handler kun fra absoluttspill.no. De leverer så jeg har spillet gjerne 2 dager før lansering. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg handler kun fra absoluttspill.no. De leverer så jeg har spillet gjerne 2 dager før lansering. Pluss at de har bra support. Kjøper der selv om det er 50 kr billigere på Elkjøp. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg handler kun fra absoluttspill.no. De leverer så jeg har spillet gjerne 2 dager før lansering. Ditto og hvis man er tidlig ute og forhåndsbestiller får man throwback pack med på kjøpet ^^ Lenke til kommentar
Chakuza Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg handler kun fra absoluttspill.no. De leverer så jeg har spillet gjerne 2 dager før lansering. Ditto og hvis man er tidlig ute og forhåndsbestiller får man throwback pack med på kjøpet ^^ Jau, fikk mail fra absoluttspill idag med kode for den pakka, når jeg bestillte på lørdag Lenke til kommentar
Chakuza Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Throwpack? Vi har fått noen koder fra Electronic Arts som gjør at du som har bestilt Skate 2 får tilgang til å laste ned en ekslusiv pakke som kalles Throwback Pack. Pakken inneholder bl.a. spesielle retro klær og muligheter for spesielle bevegelser fra skateren din. Du kan aktivere denne koden ved å gå inn på ”Extras”, som du finner under hovedmenyen i spillet, og skrive inn koden der. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kan ikke skjønne hvorfor de lager slike ekslusive pakker. Er bare irriterende for oss som ikke får det. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Da har Skate 2 kommet på piratscenen. Synes faktisk det er bra at EA klarer å holde på et spill såpass nærme opp til release, dette fører nok til en del mindre kopiering. Ser på dette som en mulighet til å forhåndsprøve min forhåndsbestilling av spillet Endret 19. januar 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Et slikt spill skal kjøpes, bare for å være trofast og respektere EA. I do. Hadde xbox'n vært chippa, så hadde jeg nok...du vet Endret 19. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da har Skate 2 kommet på piratscenen. Kun med tysk/fransk språk vistnok . Personlig venter jeg til mitt detter ned i postkassa ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er vel ikke forsent å forhåndsbestille fra Absoluttspill om jeg vil ha det en dag før? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er vel ikke forsent å forhåndsbestille fra Absoluttspill om jeg vil ha det en dag før? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå