Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Æsj, nå ble jeg skuffa, får ikke spilt Skate 2 før søndagen eter at det kom ut.. SKUFFA Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Flyten var såpass bedre at jeg tror jeg skal finne en som vil være med på litt 2-manns triksing, altså trikse sammen i rampe foreks. ( han ene hopper høyere enn den andre ) Vi kunne jo brukt tråden her ( hvis det er greit ) for og finne folk vi kan spille sammen med, det hadde vært positivt etter min mening=) Og en annen ting som 2ern kommer med, at man kan være dame. Dama mi ble ihvertfall glad siden hun elsker skate\snowboard spill og vi alle vet hvilken serie som er best Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Det kan bli ganske så mye rot med Spille tråd og generel tråd, lager en spille tråd nå Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 ideen din hørtes genial ut fluesopp. Gjør det Atsjonas! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Wohoo! Klarte å komme meg ut fra Slappy's! Det tok litt tid, men det var verdt det. Må bare passe på å ikke dette i det store svarte hullet Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dette spørsmålet er IKKE for å bringe ut noen fanboykrig. Til dere som har lest etter info om spille rundt på nettet: Hvilken konsoll kjører spillet best på? Usikker på om jeg skal bestille til 360 eller PS3. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kanskje denne tråden kan hjelpe deg litt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hmm-- Yeah:) Ser ut som det kan lønne seg å velge ps3 denne omgangen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hmm-- Yeah:) Ser ut som det kan lønne seg å velge ps3 denne omgangen. Gametrailers har sammenlignet 360 og ps3 versjonen av spillet, uten at man ser noe særlige forskjeller. Se i HD for ekstra sammenligning: Gametrailer Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skate 2 er lead platform på PS3 siden porten av Skate til PS3 var så dårlig. Synes PS3 versjonen av Skate 2 var best etter å ha prøvd begge demoene. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 laster ned til begge for å teste forskjeller. Ang.sammenlikningsvideoen så virket det for meg litt som om det var flere mennesker i gatene på 360? :S Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 laster ned til begge for å teste forskjeller. Ang.sammenlikningsvideoen så virket det for meg litt som om det var flere mennesker i gatene på 360? :S Man kan endre på hvor mange fotgjengere som skal være i byen (i free-skate). Det kunne man ihvertfall gjøre på Skate 1. Men din "påstand" at det så flere ut på 360 syns jeg virker litt ulogisk, siden PS3 har vel mere RAM og slikt. Du Atsjonas, hvorfor må du vente til søndagen? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg er enig i at det virker rart ettersom PS3 er kraftigere, men hvis vi bruker videoen i linken som eksempel så er det klart flere mennesker i 360 versjonen. Om det er tilfeldig vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Blir lange dager til spillet er i postkassen gitt. Spillet er langt bedre enn Skate. Skate 1 hadde problemer på PS3, det var mangel av AA og en del hakking faktisk som ødela mye. Men her er alt supersmooth så bra at dem har viet mer tid til utviklingen nå. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mulig dere forbinner flere mennesker med noe som gjør xbox versjonen bedre, men for min del så er det mere positivt med færre personer som går rett framfor railen min Gud som jeg gleder meg til fullversjonen, slutt på å rushe seg gjennom oppdrag for å freeskate i 9 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Atsjonas, hvorfor må du vente til søndagen? Borte, kommer hjem søndag ettermiddag Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 har begynt å lage graphicsa mine nå, slik ser den ene ut.. laget graphic av et mine favoritt band vis frem deres! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mulig dere forbinner flere mennesker med noe som gjør xbox versjonen bedre, men for min del så er det mere positivt med færre personer som går rett framfor railen min Gud som jeg gleder meg til fullversjonen, slutt på å rushe seg gjennom oppdrag for å freeskate i 9 minutter. Helt enig, holdt på og klikke i vinkel av de feite gamle bertene i enern. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tja glx-rider, 2 stk xbox, 6x røde blendende ringer,enough said. eod for meg. Det gappet man gjør først er knall,der man skal grabbe, dreg den røde railen bort til landingen ved det gappet, vipps så har du et jævlig kult gap to rail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå