rottweiler Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) har skaffa meg Xbox 360 Live,lurte på noen ting 1-vis jeg satt inn netverkskabelen og lasta ned update,koster dette noe? 2-må jeg laga noe konto for og spille over nette? 3-koster det noe og spille over nette? må jeg ha key for og spille over nette og hvor kjøper jeg disse keyene? 4-Hardisken min er på 20 Gb men står bare 11.5 når jeg går inn på systen info,hvorfor? Endret 26. desember 2008 av rottweiler Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 har skaffa meg Xbox 360 Live,lurte på noen ting 1-vis jeg satt inn netverkskabelen og lasta ned update,koster dette noe? 2-må jeg laga noe konto for og spille over nette? 3-koster det noe og spille over nette? må jeg ha key for og spille over nette og hvor kjøper jeg disse keyene? 4-Hardisken min er på 20 Gb men står bare 11.5 når jeg går inn på systen info,hvorfor? 1. Nei, 2. Ja, du må ha gold konto for og spille live. 3. Ja, det koster (59kr mnd eller du kan kjøpe 3mnd/12mnd live) 4. Pga filsystem ++ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det koster 400-500 kr for et år med Xbox live Gold. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Det koster 400-500 kr for et år med Xbox live Gold. hvor kan jeg kjøpe dette hen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 vis jeg satt inn netverkskabelen og lasta ned update,koster dette noe? Nei, det koster ingenting å være online med XBox 360. Dette kalles Sølvmedlemskap og er i praksis det samme som gullmedlemskap, med ett unntak: Du kan ikke spille mot andre online med kun ett søvmeldlemskap. Du kan altså laste ned demoer, videoer, Arcadespill osv, men ikke spille mot eller med andre over nett. Mer om Gullmedlemskap under. må jeg laga noe konto for og spille over nette? Ja, du må ha både en konto som er registrert på Xbox Live og et Gullmedlemskap for å kunne spille online på Xbox 360. En Xbox Live Konto skaffer du deg enkelt ved å trykke "Join Xbox Live" i dashbordet på din Xbox 360, eller ved å lage den en ny konto på Xboxen din og takke ja til å registrere deg på Xbox Live. Gullmedlemskap får du kjøpt i form av abonnement enten i fysisk butikk eller via Xboxen din på internett. Prisene ligger vel på 500kr for 12 mnd, og 150kr eller noe sånt for 3mnd. Om det er interessant er det sider på nettet som selger 13 mnd for ganske mye lavere. koster det noe og spille over nette? må jeg ha key for og spille over nette og hvor kjøper jeg disse keyene? Se svaret over, det skal vel dekke spørsmålet ditt? Hardisken min er på 20 Gb men står bare 11.5 når jeg går inn på systen info,hvorfor? `Sånn er det, det følger vanligvis med noen demoer og videoer, du kan jo slette de om du vil ha noen GB til, men du må belage deg på at du kun har 13,5GB å leke deg på. Det er fordi mer elelr mindre alle harddisker har litt svinn og fordi Xboxen skal ha en del plass til systemfiler og oppdateringer. Det koster 400-500 kr for et år med Xbox live Gold. hvor kan jeg kjøpe dette hen? Det er vanlig å finne i de fleste spillbutikker og platebutikker som regel, men du kan også finne det på sider som jasper1675.com og på din egen XBox 360 via internett. De to sistnevnte krever da ett VISA kort. Jasper-siden krever også PayPal konto. Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 denne konto som jeg må registrert på Xbox Live,koster dette noe? eller må jeg kjøpe key(gamingcard) først så kan jeg lage konto? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 du kan lage en konto når som helst. koster ingenting. men når du skal oppgradere til gull må du ha en kode å taste inn. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Og når du registrerer deg for live så får du tilbud om 1 mnd gold gratis Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Og når du registrerer deg for live så får du tilbud om 1 mnd gold gratis vis jeg skal opprete konto koster det ingen ting,og jeg får en månde gratis,men etter denne månden komme det giro i posten eller må jeg kjøpe en kode(gamecard) fra butiken? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Og når du registrerer deg for live så får du tilbud om 1 mnd gold gratis vis jeg skal opprete konto koster det ingen ting,og jeg får en månde gratis,men etter denne månden komme det giro i posten eller må jeg kjøpe en kode(gamecard) fra butiken? Etter denne måneden så skjer det ingenting. Du går automatisk over fra Gold til Silver (Med silver kan man ikke spille online. Silver er gratis.) Så kan du enten kjøpe en kode på butikken, eller kjøpe med Visa Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Og når du registrerer deg for live så får du tilbud om 1 mnd gold gratis vis jeg skal opprete konto koster det ingen ting,og jeg får en månde gratis,men etter denne månden komme det giro i posten eller må jeg kjøpe en kode(gamecard) fra butiken? Etter denne måneden så skjer det ingenting. Du går automatisk over fra Gold til Silver (Med silver kan man ikke spille online. Silver er gratis.) Så kan du enten kjøpe en kode på butikken, eller kjøpe med Visa skal jeg registrere med med msn eller hotmail konto? stemmer dette? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 ingen der ute som kan svare på dette? 1-skal jeg registrere med med msn eller hotmail konto? stemmer dette? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 1. det stemmer Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 En liten "advarsel": Hvis du, etter den gratis mnd, ønsker en ny mnd med live, og kjøper med visa på marketplace, kommer de til å trekke deg for penger hver mnd, helt til du ringer kundeservice for å si opp. Ta den gratis mnd, og hvis du vil ha mer, kjøp 13mnd fra www.jasper1675.com (må ha paypal). Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 En liten "advarsel":Hvis du, etter den gratis mnd, ønsker en ny mnd med live, og kjøper med visa på marketplace, kommer de til å trekke deg for penger hver mnd, helt til du ringer kundeservice for å si opp. Ta den gratis mnd, og hvis du vil ha mer, kjøp 13mnd fra www.jasper1675.com (må ha paypal). ettersom euroen er så vanvittig høy, bør man heller betale med pund på : http://xboxliveuk76.com/index.php?products...&prod_id=21 Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 En liten "advarsel":Hvis du, etter den gratis mnd, ønsker en ny mnd med live, og kjøper med visa på marketplace, kommer de til å trekke deg for penger hver mnd, helt til du ringer kundeservice for å si opp. Ta den gratis mnd, og hvis du vil ha mer, kjøp 13mnd fra www.jasper1675.com (må ha paypal). oki,men vis jeg jeg kjøper bare kort i butiken så trekker di meg vel ikke på visan så lenge jeg ikke har lagt inn kort nr osv ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) det ville vært spesiellt hvis de trakk visaen din uten at du oppga nummeret? en annen ting: det er faktisk dyrere å kjøpe microsoft poeng på nettet enn det er online via xboxen ! merkelige greier? Endret 28. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 det ville vært spesiellt hvis de trakk visaen din uten at du oppga nummeret? en annen ting: det er faktisk dyrere å kjøpe microsoft poeng på nettet enn det er online via xboxen ! merkelige greier? Hvorfor er det så rart? Ingen mellomledd = billigere! I tillegg får du poengene proto! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) det ville vært spesiellt hvis de trakk visaen din uten at du oppga nummeret? en annen ting: det er faktisk dyrere å kjøpe microsoft poeng på nettet enn det er online via xboxen ! merkelige greier? Hvorfor er det så rart? Ingen mellomledd = billigere! I tillegg får du poengene proto! altså: xbox360 via xbl: 2000 poeng 164 kroner. xboxlive76.com: 2100 poeng 18£ ca. 185 kroner. men 12 mnd abb. er billigere selvfølgelig, for de som lurte..... Endret 29. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå