Gantzo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hei folkens Tenkte på å selge min 1,5 år gamle 46 tommers skjerm: LE46M51B Spesifikasjonene kan dere se under på linken. Lurte bare på hva dere tror jeg kan få for denne skjermen??? Samsung 46" LE46M51B Takk for tips Planen var å gå over til en Bravia 46" skjerm men bilde under er av skjermen som jeg lurte på prisen på. Endret 26. desember 2008 av The Nomad Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg hadde ikke solgt for du taper enormt tipper du mulig får 4-5000,- hvis du er heldig. En ny 46 Samsung A656 får man nå til drøye 10,000,-. Hvis du syntes den er grei så behold den et par år til. Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg hadde ikke solgt for du taper enormt tipper du mulig får 4-5000,- hvis du er heldig. En ny 46 Samsung A656 får man nå til drøye 10,000,-. Hvis du syntes den er grei så behold den et par år til. Hmm ja var vell egentlig det jeg fryktet. Skjermen er jo knall god den, men er jo litt det ønske om å ha 1080P som står sterkest, men blir vell å vente da. Taper vell for mye når man tenker over det. Takk for svar Dere andre må gjerne komme inn med tips dere å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå