Talker Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fått meg Oblivion på PS3 til jul, men når jeg skulle spille det, så ble jeg vettskremt av no skikkelig støy. Dette kom når noen angrep meg, men langt ifra hver gang. Kan det være noe med at spillet er kjøpt brukt? Eller er det en bug (litt rart) som det finnes en patch til? Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vis det finnes en patch så ville du blitt bedt om å laste den ned når du starter spillet (vis du er online). Har selv en god del timer med Oblivion og har aldri merket det der. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har så lite som 3t med spilletid. Og spiller ganske sakte. Til nå har jeg vært borti dette 3 ganger. Det går vekk om jeg saver og loader igjen. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Har nå lest om flere som har hatt dette. Men har nå spilt en lengre periode uten at det har skjedd igjen. Men uansett er dette ganske ekkelt når / om det først skjer. Er dette noe som kan bli bedre om jeg får byttet disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå