RandiA Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 BK: Et par jule-glade sommerfugler Litt sommerfugl-juleglede i dag. Bilde-kvaliteten er nok ikke av den beste, jeg brukte ikke stativ og ikke macro-objektivet mitt, så dessverre ikke helt fokusert, men motivet var da litt morsomt. Så jeg måtte ha et snap-shot av disse…. Det som kan kommenteres er stort sett motiv, utsnitt, farger. (Bildet ble tatt rett før jul i en naturpark på Grand Canaria) Exif: 1/25– f/7.1 - ISO 100 Lens: 17.0 - 50.0 mm Focal Length: 50.0 mm ISO Speed 100 RandiA Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Der var du heldig med motivet! Jeg ville ihvertfall tilgi uskarphet osv - når man får en sånn sjanse må man bare klare seg med det man får til ^^ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Der var du heldig med motivet! Jeg ville ihvertfall tilgi uskarphet osv - når man får en sånn sjanse må man bare klare seg med det man får til ^^ :!: :!: ja du sier noe, men flinke(re) fotografer får til noe bedre.... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 :!: :!: ja du sier noe, men flinke(re) fotografer får til noe bedre.... RandiA Men de fotfølger også disse sommerfuglene år ut og år inn. Du har ihvertfall fått til en fin komposisjon, så helt "snap-shot" er det vel ikke. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Du har ihvertfall fått til en fin komposisjon, så helt "snap-shot" er det vel ikke.Tom :!: :!: Tror de komponerte seg selv de der... :!: RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 :!: :!: Tror de komponerte seg selv de der... :!: RandiA Kryr nok av unge larver rundt om kring der nå. Tom Lenke til kommentar
sonybe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg likte bildet ditt,det får frem sommer følelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå