Gå til innhold

Prosjekter for en erfaren C++ programmerer

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har drevet med C++ i ca 6 år og i løpet av den tiden har jeg drevet med veldig mye rart. Største prosjektet er vel MTA, dvs det største multiplayerprosjektet til GTA: San Andreas (http://www.mtasa.com). Der har jeg drevet veldig mye med nettverk, grafikk, reverse engineering, rein logikk og egentlig det meste, da det utviklet seg til mye mer enn kun multiplayer. Det ble en sinnsyk mod med både serverside resources, stor scriptmotor både client og serverside med HTTP server support, og egentlig et sinnsykt stort system mye mer enn bare multiplayer delen. Jeg sto for veldig mye av programmeringen på det prosjektet.

Nå har jeg lyst til å begynne på noe nytt, gjerne sammen med noen, men jeg veit ikke hva. Jeg vil ikke finne opp hjulet på nytt, så det bør være noe som ikke eksisterer, noe som kan bli godt kjent og danne et community, og helst mulig å få til en release i løpet av noen måneders tid. Noen som har noen ideer? Gjerne over PM dersom det bør være litt hemmelig.

For en gang skyld ønsker jeg et kortidsprosjekt som kan gjøres ordentlig og kan oppgraderes og forbedres med tiden. :)

Jobbmuligheter er også noe som kan diskuteres. Finnes det betalte jobber som kan gjøres hjemme på kveldstid for erfarne utviklere, men som ikke har noen offisiell utdannelse i faget? Kommunikasjon over IRC og kildekode på CVS/SVN er jeg godt kjent med.

Mvh Christian

Endret av ChrML
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...