Gå til innhold

Koble XboX360 til internett

kentove91

Anbefalte innlegg

Da må du stappe kabelen skikkelig i; og sørge for at andre enden også er koblet i noe.. :!:

Hehehe x) Det skal fungere. testet den i laptopen i sta og jeg ble koblet til nettet. men Xboxn liker vist ikke denne kabelen stappet inn der x)

Endret av kentove91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Inne på nettverksinnstillinger på 360n. Men husker ikke hvordan menyen er igjen, så får ikke guidet deg på akkurat det nå.

Ja har funet ut hvor det er. men hva skal jeg skrive der? hvor finner jeg alt dette jeg skal skrive? :p

Viss ikke du har den direkte fra routeren må du vel lage en bro mellom xbox og laptop.

Noen som har en guide til dette? hvis jeg ikke får denne kabeln til og fungere?

Lenke til kommentar
Er som sagt ikke sikkert du skal skrive noe som helt. Jeg prøver bare å komme med alternativer som du kan sjekke ut. Det aller aller enkleste du gjør er å ringe ISPen din i morgen og snakke med dem og forklare problemet ditt.

Hehe ;P min ISP er noen latsabber. . . Har hatt problemer med nettet nå siden jeg fikk det. har prøvd og kontakte dem om dette problemet men får aldrig svar. men får vell bare google som F**** så får jeg se om jeg finner ut :/

Lenke til kommentar
jeg bruker løsningen med laptopen selv og det funker supert.

http://www.instructables.com/id/Use-your-l...-wireless-adap/

Kom meg til del 2 av dette da jeg skulle ta og reparere tilkoblingen gikk det ikke ant :( hva nå da? skal prøve mer...

Der ja. er nå koblet til og ser ut som om alt fungerer som det skal :) får se om jeg finner et enklerer alternativ en annen gang :) takker for alle svar :D

Lenke til kommentar

Kom meg til del 2 av dette da jeg skulle ta og reparere tilkoblingen gikk det ikke ant :( hva nå da? skal prøve mer...

Der ja. er nå koblet til og ser ut som om alt fungerer som det skal :) får se om jeg finner et enklerer alternativ en annen gang :) takker for alle svar :D

Ok. så updata Xboxn seg og nå får den ikke til og koble til :S haha! det er jo min uflaks...

Lenke til kommentar

Ok. så updata Xboxn seg og nå får den ikke til og koble til :S haha! det er jo min uflaks...

Der funka det. måtte bare fixe noe på pcen. ok, nå er det bare og vente og se om dette holder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...