Gå til innhold

trenger hjelp til valg av ps2 spill

Bruker-158599

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes massevis av bra spill til ps2, i mange forskjellige sjangere, så mitt tips blir å få montert inn en chip, slik at spillene blir billigere for deg ;)

(tenker da selvfølgelig ikke på piratkopiering, for det er jo ikke lov, men på kjøp fra utlandet ;))

Ja, har vurdert det, men vet du om noen bra ps2 spill?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor man kan få tak i Shadow Of The Colossus? Har lyst på det og Killzone*, men fant det ikke i prisguiden (butikker med det på lager, altså). Killzone er greit, det koster 18 euro på play.com, men SotC koster 70. Altså 700 kr(!)

Så, noen som vet om et sted med SotC inne, eller som har lyst til å låne det bort til meg? :innocent:

On topic vil jeg anbefale MGS og GoW som allerede er foreslått... I tillegg er jo FFX og FFXII kjempebra :)

*Må spille gjennom det og PSP spillet før 2ern kommer. PSPspillet finnes på PSN, men PS2 spillet er det verre med.

Endret av King_of_Universe
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor man kan få tak i Shadow Of The Colossus? Har lyst på det og Killzone*, men fant det ikke i prisguiden (butikker med det på lager, altså). Killzone er greit, det koster 18 euro på play.com, men SotC koster 70. Altså 700 kr(!)

Så, noen som vet om et sted med SotC inne, eller som har lyst til å låne det bort til meg? :innocent:

On topic vil jeg anbefale MGS og GoW som allerede er foreslått... I tillegg er jo FFX og FFXII kjempebra :)

*Må spille gjennom det og PSP spillet før 2ern kommer. PSPspillet finnes på PSN, men PS2 spillet er det verre med.

Eller gå noen år tilbake å spille FFIX, aahhh :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...