d'espresso Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kan høres standard ut, men glem henne. Det du trenger er en ny jente i livet ditt.. Lenke til kommentar
Gjest Samme problem, som alltid Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Sorry, no can do. Det går bare ikke. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Du kan alltids forsette og prøve og få henne til og like deg og at det kanskje en dag vil gå. Men mitt råd er at du bør møte andre jenter! Det kommer bare posetive ting ut av det. Endret 27. desember 2008 av Soni1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Mann, du må helt klart "play it cool" i en viss tid. Du behøver ikke å gjøre noe drastisk, kutte helt kontakten osv. Anbefaler egentlig å sjekke ut et par andre jenter, heng mer med kompisene dine og ikke ta kontakt med henne på en stund. Du trenger ikke å blokke henne helt, svar på meldingene hennes men ikke ta kontakten først i utgangspunktet. Redd du fort kan bli litt "kjedelig" - hvis du fremstår som den tøffelen. Sånn jeg forstår det ut i fra det jeg har lest. Dog, er også redd for at det ikke er noe håp der. Hvis hun har sagt klart at hun liker deg best kun som venn - da ligger det noe i det. Det er ren kjemi, blir hun ikke tiltrukket av deg så blir hun ikke det. Lykke til. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dog, er også redd for at det ikke er noe håp der. Hvis hun har sagt klart at hun liker deg best kun som venn - da ligger det noe i det. Det er ren kjemi, blir hun ikke tiltrukket av deg så blir hun ikke det. Lykke til. Der har du det. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er jente. Jeg vet hvordan det er. Man kan godt være venner før man blir sammen, men det er sånn at enten så er han potensiell kjæreste eller så er han ikke det. Det merker man nesten med én gang, og kan sjelden endres. I hvert fall ikke den veien. Åååh! Et ærlig kvinnemenneske! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå