Zapticon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei! Eg fann eit bilete på nettet her om dagen (http://www.well.com/user/bryan/waltz.html) og tenkte det kunne vere artig å trykke det på ei t-skjorte. Men kvaliteten er dårleg, og eg finn ikkje andre bilete av dette. Er det mogleg å gjere kvaliteten på biletet betre så det tar seg betre ut på trykk? Takk for svar! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei! Eg fann eit bilete på nettet her om dagen (http://www.well.com/user/bryan/waltz.html) og tenkte det kunne vere artig å trykke det på ei t-skjorte. Men kvaliteten er dårleg, og eg finn ikkje andre bilete av dette. Er det mogleg å gjere kvaliteten på biletet betre så det tar seg betre ut på trykk? Takk for svar! Uten å svare på spørsmålet ditt, må det kanskje nevnes at man ikke uten videre kan bruke bilder fritt som man finner på nett. RandiA Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Nei, du er inne på noko der. Har faktisk ikkje tenkt så langt. Bør vel få ei godkjenning av han som har laga det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Skal du først spørre om godkjenning kan du like gjerne spørre om en mer høyoppløst versjon. Bortsett fra det ser jeg for meg at du ved å skalere bildet opp, gjerne 4x eller mer, for så å vektorisere det automatisk vil du kunne klare å produsere en mye bedre versjon. Det vil dog bli en del timer med manuelt arbeid for å få det hele perfekt. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Og eg har eigentleg lite peiling på bilderedigering og slikt i tillegg. Men eg sendte han som hadde laga den ein mail no, der eg spurde om det var greit at eg brukte biletet. Spurde samtidig om eit bilete i betre kvalitet. Får håpa på positiv respons! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Og eg har eigentleg lite peiling på bilderedigering og slikt i tillegg. Men eg sendte han som hadde laga den ein mail no, der eg spurde om det var greit at eg brukte biletet. Spurde samtidig om eit bilete i betre kvalitet. Får håpa på positiv respons! Ja, det var da ryddig og lurt av deg. (Får håpe det er rette personen som har laget originalen da ) RandiA Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Ja, det var da ryddig og lurt av deg. (Får håpe det er rette personen som har laget originalen da )RandiA Får håpa det ja! Var iallfall kun ei e-postadresse på nettstaden eg fann den på. Håpar det ordnar seg! Hadde vore så kult å fått på ei t-skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå