mhsalan Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 I går opplevde jeg no rart. Restarta PC-en og da fant ikke biosen cdbrennern min.Den var heller ikke i windows98 Måtte slå PC-en helt av og vente litt før æ skrudde den på igjen, da virket den heldigvis. Er det noen andre der ute som har hatt ett sånt problem? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 18:16, Yallis skrev:Nei det var ikke bra. useriøse meldinger eller spam kan vi ha oss frabedt på dette forumet.. takk Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 unskyld da, men det var jo bare godt ment. jeg ville jo bare hjelpe. det er jo sånn det er med alt av elektronisk utstyr, du vet aldri hvor du har det. hvis malangsmo har vært ufin mot maskinen sin skjønner jeg godt at den slår seg vrang, men så lenge alt vender tilbake til det normale igjen så er det jo intet problem. alt man har klikker før eller seinere, uansett hvor perfekt oppsettet er og, ja. the end. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Nja.... noe av det samme ja.... Jeg starta maskinen, også bare peip den.. Slo den av, og slo den på igjen og vips så virka alt!! En annen gang fikke jeg det problemet med av Windows ikke boota. kjørte scandisk... Bare feil... restarta prøvde igjen.. bare feil.. formaterte... ikke noe liv i det hele tatt!!! Slo den av og på igjen.. Vips så virka alt som det skulle!!!!! Merkelig!!! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 For å oppsumere; datamaskiner er rare dyr med en tendens til å gjøre svært så ulogiske ting innimellom, til tross for deres teoretisk sett, svært så iboende logikk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg hadde samme problemet da jeg var ferdig å montere nye vifter til kabinette mitt...det som jeg trur var løsningen på det problemet var at jeg hadde satt Diskett-porten min feil på diskettstasjonen. Om det var det som løste problemet mitt eller om det var noe annet kan jeg ikkje si for sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå