jogil Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hvordan lager jeg en enkel .bat fil, for å starte opp flere (ca 10) .exe filer? Dette er småprogrammer som skal dure og gå hele tiden, men de har likt navn, og dermed kan jeg ikke legge mer enn èn som en skjult prosess, (for alt jeg vet). Filene ligger i forskjellige mapper på skrivebordet; på en servermaskin win32. Takker for svar Edit: Noen av mappene vil også få navnet sitt endret. Hvordan kan jeg unngå å endre koden i .bat-filen? Jeg hadde sett for meg noe slikt; C:\Documents and Settings\Servere\Desktop\2.1.2\*\ventsrv.exe Er jeg inne på noe der, at .bat-filen starter opp alle ventsrv.exe under 2.1.2-mappen? Endret 26. desember 2008 av jogil Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 start "Whatever" /MIN "C:\Whatever.exe" start "Whatever2" /MIN "C:\Whatever2.exe" start "Whatever3" /MIN "C:\Whatever3.exe" start "Whatever4" /MIN "C:\Whatever4.exe" start "Whatever5" /MIN "C:\Whatever5.exe" start "Whatever6" /MIN "C:\Whatever6.exe" start "Whatever7" /MIN "C:\Whatever7.exe" start "Whatever8" /MIN "C:\Whatever8.exe" start "Whatever9" /MIN "C:\Whatever9.exe" start "Whatever10" /MIN "C:\Whatever10.exe" alternatift, kan du starte snarveier (.lnk) med bare C:\whatever.lnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå