Doglover Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg går må mitt andre år på vgs, landbruk og gartneri fordypning hund. Jeg skal gå naturforvaltning neste år. Og etter det vet jeg ikke helt hva jeg skal gå, jeg vet heller ikke hvilke forskjellige muligheter jeg har. Eller jeg har vel muligheten til å ta en hel del, ettersom jeg har tatt vanskelig matte, naturfag, kjemi 1 og neste år skal jeg ta kjemi 2. Jeg skal også gå opp i privatisteksamen i biologi til våren. Jeg vil jobbe med dyr. Er ikke helt sikker på hvordan, så derfor lurte jeg på om noen av dere har noen gode forslag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Får du generell studiekompetanse på landbrukslinja? I så fall er vel veterinær en idé Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Må vel ha spesiell studiekompetanse, dvs. matte; fysikk og kjemi for å kunne å utdanne seg til veterinær? Vet det går an å komme inn i østeuropa, men ser må man til gjengjeld ta opptaksprøve i overnevnte emner. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Trådstarter har kjemi og matte. Les førstepost. Fysikk trenger du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå