Doglover Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg og tre andre har en ungdomsbedrift som lager hjemmelagede produkter, som strikkerier, såper, smykker, godteri og masse annet hjemmelaget. Men vi har litt lite hjemmelaget godteri, så jeg lurte på om noen av dere har noen enkle, gode oppskrifter på lager. På forhånd takk Endret 30. desember 2008 av Happy91 Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hjemmelaget daim det er rett og slett verdens beste Antall porsjoner: nok Tilberedningstid: 95 min. Ingredienser: 2dl lys sirup 4dl sukker 6dl fløte 1/2kg kakao pulver 1,2l smeltet sjokolade Tilberedning: hell sirupen,sukkeret og fløten i en god kjele og kokes(til det bobler sjikelig)i en halv times tid.hell kakao pulveret og kok i en halvtimes tid avkjøles i cirka 1 kvarter hell det i en form hell i den smeldede sjokoladen over avkjøl til sjokoladen er stiv.nyt daimen Lenke til kommentar
Doglover Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Takk for forslaget Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tine.no har oppskrift på sjokoladekaramell som er veldig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå