Aizen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hva er det beste multiplayer spilelt til wii? Gjerne forklar hvorfor og hvilke kontroller som er best (feks gamecubekontrollen er best til super smash bros brawl). Til nå er de eneste spillene jeg har funnet Super smash og mariokart!?!?! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 i det siste har jeg spilt mye bleach versus crusade. 1p story moden er veldig bra og 2p er det også sinnssykt gøy, men det er ikke 3/4p=( best (uten tvil) med wiimote, men det går ann å spille med de andre og. tatsunoko vs capcom er også elsk, særlig med 2 otakuer. Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) MarioKart! Det er et veldig bra spill. Du kan spille Alene, mot 1-3 venner, eller mot folk fra hele verden . Du kan spille race eller battle, Du kan ha lag på begge deler. På battle kan man få til et utrolig samarbeid Wii Rattet er absolutt best! Endret 31. desember 2008 av emmi10 Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 call of duty world at war :!: Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 DBZ: Budokai Tenkaichi 3, men skulle gjerne også prøvd Bleach da Lenke til kommentar
himamekkn Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 mario party og er eit bra spill som man kan spille med andre;) Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 i det siste har jeg spilt mye bleach versus crusade. 1p story moden er veldig bra og 2p er det også sinnssykt gøy, men det er ikke 3/4p=( best (uten tvil) med wiimote, men det går ann å spille med de andre og.tatsunoko vs capcom er også elsk, særlig med 2 otakuer. Hei Hvor får man kjøpt dette spillet (Bleach) Noen som vet hvor man får kjøpt Naruto Shippuuden: Gekitou Ninja Taisen EX 3/4 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 på amazon er det billigere (det jeg kjøpte fra) men denne er vel mindre tungvindt; http://www.play-asia.com/paOS-13-71-z3-49-en-70-30nu.html og http://www.play-asia.com/paOS-13-71-z3-49-...30n9-43-bs.html (det har btw ikke kommet sgntex4=P nyeste er ex3. du tenker vel på gnt4 du, ikke sgntex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå