HinkelPinkel Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Bytta abb sist uke, og etter det har enkelte på telefonlista mi fått sms med følgende tekst: Ta vare på denne meldingen fra: Mona sin mob IMEI:355240******** (altså *** er jo resten av IMEInr mitt da, men det trenger jeg nå ikke å poste her...) skjønner ingenting av det der jeg så jeg lurer på om det er virus? noe som kan ødelegge mobilen min? noen som vet noe som helst om dette? har sendt mail til de jeg har abb hos nå, å venter på svar....frustrerende at det skal bli sendt melding uten mitt samtykke hver gang jeg slår på mobilen hvertfall..... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvilken mobil har du? Hvilket abbonement hadde du/ har du? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har telefonen din nylig vært beslaglagt av politiet? Lenke til kommentar
HinkelPinkel Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 samsung soul jeg har ikke blitt beslagelagt av noe politi nei, hehe den har jeg kjøpt selv gitt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Av noen spesielle typer nede på hjørnet? Lenke til kommentar
HinkelPinkel Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 hehehe nei på databutikk ja luringen Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er enkelt; Samsung har en tyverifunksjon. Når det skiftes simkort i telefonen sendes denne meldingen til 2 forhåndsdefinerte personer. Tidligere har det vært problemer med denne funksjonen i og med at den IKKE lot seg slå av... Lenke til kommentar
HinkelPinkel Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Det er enkelt; Samsung har en tyverifunksjon. Når det skiftes simkort i telefonen sendes denne meldingen til 2 forhåndsdefinerte personer. Tidligere har det vært problemer med denne funksjonen i og med at den IKKE lot seg slå av... huh............tidligere.....hvordan slår jeg den av da? må vel google enda mer da....fant ikke noe relevant sist jeg googlet nemlig (søkte vel på feil da) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Husker ikke hvor i hiarkivet den funksjonen ligger, men den ligger i en eller anna meny der nede... Lenke til kommentar
HinkelPinkel Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Husker ikke hvor i hiarkivet den funksjonen ligger, men den ligger i en eller anna meny der nede... ok da skal jeg se om jeg finner det, tusen takk for hjelpa hvertfall Lenke til kommentar
HinkelPinkel Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Husker ikke hvor i hiarkivet den funksjonen ligger, men den ligger i en eller anna meny der nede... ok da skal jeg se om jeg finner det, tusen takk for hjelpa hvertfall *kremt* finner ikke noe hiarkiv jeg...................................................... link? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dypt nedi menyene mener jeg.. Skal ligge noe under Telefon-Settings-Security o.l. Har hatt samsung selv, så det lå der et sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå