Pawerilo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Heisann, Ser at elkjøp har tilbud på en 42" Philips fra 27.12 Link Er det noen som har erfaring med denne TVen? Skal også nevnes at jeg ikke er av den mest kravstore sorten, men jeg føler det er litt urovekkende hvor billig den er i forhold til andre, tilsynelatende spesifikasjonslike TVer. Har forsøkt å søke litt rundt på nettet etter tester/erfaringer men har ikke funnet noe særlig. Jeg vil i hovedsak bruke TVen til å se film/serier o.l fra en PC gjennom HDMI kabel. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Heisann, Ser at elkjøp har tilbud på en 42" Philips fra 27.12 Link Er det noen som har erfaring med denne TVen? Skal også nevnes at jeg ikke er av den mest kravstore sorten, men jeg føler det er litt urovekkende hvor billig den er i forhold til andre, tilsynelatende spesifikasjonslike TVer. Har forsøkt å søke litt rundt på nettet etter tester/erfaringer men har ikke funnet noe særlig. Jeg vil i hovedsak bruke TVen til å se film/serier o.l fra en PC gjennom HDMI kabel. Takker på forhånd for svar. 6995 står det på linken. TV'n er ikke full-HD hvis det betyr noe for deg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Elendig spesefikk... Man får det man betaler for. Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg lurer også på denne, som ny tv til mor & far. At den ikke er full HD betyr sånn sett ikke så mye, de skal skal først og fremst ha en tv til å se på nrk over det digitale bakkenettet. Hva er det som er elendige spesifikasjoner på denne, som enkelte her sier? For meg ser den helt grei ut...? Har noen eventuelt forslag til alternativer i denne prisklassen, dvs rundt 5000? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg lurer også på denne, som ny tv til mor & far. At den ikke er full HD betyr sånn sett ikke så mye, de skal skal først og fremst ha en tv til å se på nrk over det digitale bakkenettet. Hva er det som er elendige spesifikasjoner på denne, som enkelte her sier? For meg ser den helt grei ut...? Har noen eventuelt forslag til alternativer i denne prisklassen, dvs rundt 5000? Sikkert grei for dine foreldre, ja. Svakheter: Dårlig kontrast, mangler DVB-T (?), ikke full HD, lite innganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå