TheNarsissist Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei, er den noen andre her som synes bilbane kjøring er gøy? Fikk en Carrera Go bilbane av unkelen min, som en slags tullegave. Det var ganske fett egentlig. Det var Petter og Henning edition med dems biler. På gassen var det en turbo knapp, trykka man på den kom bilen opp i VEEEEELDIG stor fart. Drit fett! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har en gammel bilbane jeg også. Men jeg skjønner ikke hva som er gøy. Etter den første runden er det jo akuratt det samme om og om igjen. Og det er jo bare å senke farten litt i svingene. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Med rundeteller/tidtaker, kryss osv er bilbane glimrende for en "guttekveld". Mini-z er også et godt altrnativ til bilbane, men tar noe mer plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har en 11 meter lang bilbane her i huset et sted. Om den funker er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå