PrayingMantis Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har nylig endret brukernavn, men jeg må fortsatt logge inn med det gamle. What's up with that ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er fordi du har endra visningsnavn, brukarnavnet vil alltid være det same, men visningsnavnet som blir brukt på forumet blir endra. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har skjønt det, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være slik. Hver gang jeg er innom her så taster jeg inn det nye nicket, for så og måtte taste inn det gamle. Glemsk ja, men det er så mye brukernavn og passord man skal huske på over den store verdensveven at det er lett å glemme. Burde ikke være slik. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vel visningsnavnet behøver du ikke huske hvert fall Noe av ideen med visningsnavn er nettopp muligheten til å kalle seg for noe annet enn det man er vant til å logge seg inn med. Det å ha forskjellig brukernavn og visningsnavn kan i tillegg være en ekstra sikkerhet. Om du virkelig ønsker å få ditt brukernavn endret kan du ta kontakt med innholdsansvarlig, Dotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg