Selvin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Yes, jeg har hatt CoH + OF ganske lenge nå og hadde enda ikke prøvd online delen, før i kveld. Vel, glad og fornøyd startet jeg opp spillet, fant meg en match og startet. Etter 10 minutter var jeg helt knust, jeg hadde ingen sjanse til å slå en fyr i level 4, han knuste meg totalt! Jeg ble jo skikkelig forbanna men klarte å la være å slå til tastaturet Så, noen tips? Er jo et fantastisk spill, både SP og online, så hadde jo vært morro å klart å hevde seg litt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sitter å spiller nå faktisk. Viss du har lyst på ett game bare si ifra. Heter Aragami inn game. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Åh, herlig! Skal finne deg med en gang! Tar fortsatt i mot tips, bare å peise på. EDIT: Æsj, hvordan legger man til Friends? Endret 26. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hva er nicket ditt ingame? er inne på copenhagen for øyblikket. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Heter Selvin Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fikset portene nå. Skal funke viss du joiner. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Fiksa portene jeg også, så jeg skal se om det funker... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vi har forresten en liten strategi tråde her. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Sjekka den tråden der, men jeg fant ikke så mye bra. Det er vel kanskje bare å spille på? Bli kjent med de forskjellige lagene etc.? Endret 27. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Ærlig talt folkens, ingen som har gode tips? Jeg har sikkert spilt 5-6 kamper nå og har gått på nederlag alle gangene! Det er på en måte morsomt, men utrolig vanskelig og kjedelig etterhvert når du blir knust ned i støvlene hver gang... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tja tips.... Finn en hær du liker. Jeg spiller stort sett bare US. De som gjør at jeg vinner er at jeg går agresivt ut og holde presset oppe gjennom hele kampen. Er ofte små marginer som gjør at jeg vinner. Viktig å å holde presset hele tiden så ikke tyskerene får tid til å samle opp styrker til stormangrep. Tysk panzer trenger lett gjennom linjene til amerikanerene. Prøv å save replayene dine og se igjennom etterpå. Se hva du har gjort galt og hva du kan gjøre annerledes. Med mer erfaring går ting mer på skinner og til slutt kommer du nok over kneiken. Tapte mange slag i begynnelsen jeg også. Men nå går jeg stort sett i pluss. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Last ned replays som inkluderer kommentatorspor. Morsomt og lærerikt. Hos gamereplays.org finner du masse godis. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Takk, det skal jeg sjekke ut Det går litt bedre nå, men ikke så altfor bra. Det som skjer når jeg spiller, er at jeg alltid går tom for resources, så jeg rekker i å produsere flere enheter, og dermed klarer motstanderen å grave seg ned ved disse "stjernepunktene". Det har skjedd kanskje 80% av gangene... Endret 28. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nå har jeg aldri vært flink i CoH, men noen begynnertips kan jeg alltids bidra med. Husk for all del å kalle tilbake squads før de blir utryddet, f.eks trekk rifleman-squaden din tilbake til HQ når den har mistet 3-4 mann. Det koster mindre å gjenbygge squads enn å lage helt nye. Det er ikke feig å trekke seg ut av kamper man ikke kan vinne - det er lurt. Kjemp kun de kampene du kan vinne. Å fortsette infanteri-kampene hvor du taper mest gir kanskje umiddelbart et inntrykk av å gjøre noe heltemodig, men det er bare dumt fordi motstanderen høster XP som han senere bruker mot deg. "Feighet" lønner seg. Dersom du med USA bruker mye infanteri vil jeg anbefale å bygge medic station rett ved barracksen din, slik at squadene fylles med helse mens du reinforcer. Og for Axis: Med medic bunker får du etterhvert gratis grenadier squads. Bygg disse bunkerne i nærheten av der du vet det vil skje mye konfrontasjon (men ikke direkte i frontlinjen), slik at medicsene kan samle sammen kroppene raskt. Putt gjerne en HMG-squad i medic bunkeren. Og ikke OP strat points, gjør dette kun på de punktene som gir mest ressurser. Legg miner der du erfarer at motstanderen forsøker å kutte deg av + på choke points som bruer etc. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Takk, Thor_F! Det går bedre nå etterhvert, jeg har funnet ut det at uansett på starten gjelder å ta så mange points som mulig for å bygge deg opp. Så nå er i alle fall problemet med resources delvis løst Men men, øvelse gjør mester, og det er utrolig morsomt å spille online, mye morsommere enn jeg hadde trodd. Endret 28. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg pleier å starte med å bygge 2 engineer squads. De to første kjører capture og den siste bygger barracks for å så kjøre capture. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Nå går det mye bedre, har sett på en god del shoutcasts fra Gamereplays. Og ikke er det bare lærerikt med tanke på microing, strategier etc, men det er også utrolig underholdende! Jeg heter Selvin in-game, så det er bare å legge meg til. Så håper jeg Akidon kanskje er klar for en kamp eller to til Endret 30. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå