Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ER cannabis farlig eller ikke?!

Gjest Guest_Ano_*

Anbefalte innlegg

Før antibiotika ble oppdaget og senere masseprodusert brukte man ofte sølvoppløsninger og olje laget av marihuana hvor man antok at THC var den aktive indigridiensen.

Når man spiser det som en helsebringende olje skal det vissnok ha en helt annen virkning enn å røyke det for ruseffekten.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Injiserer du 2 kilo med hva som helst i kroppen på sparket så begynner det å se stygt ut. Ved normalt bruk så skal det ekstremt mye til for å klare å ta overdose via røyking eller spising. Så mye at ingen har klart det enda som vi veit om.

Men om du virkelig går inn for at her skal jeg klare å ta overdose av Cannabis, så klarer du det sikkert på en eller annen måte. Du kan drikke deg ihjel på alkohol og om du går inn for det, jeg vil tro det er lettere.

Endret av ChrML
Lenke til kommentar

ChrML: Å Drikke seg ihjelp på alkohol er relativt lett om man klarer å få kroppen til å holde på alkoholen. Nok av folk som blir sendt til pumping fordi de har drukket for mye.

Og nei, jeg tror virkelig ikke at du klarer å ta overdose på Cannabis uansett hvor hardt du prøver. Som sagt på forrige side så er det anntatt at man må røyke 75kg hasj på under 15 minutter for å dø av det. Noe som er fysisk umulig å gøre. Og å få 2kg THC intravenøst vil jeg også tro er rimelig umulig. Så vidt jeg skjønner ville du da også være nødt til å få det inn relativt raskt og det har ikke kroppen kapasitet til. Det er ikke selve hasjen som vil drepe deg om man prøver på noe sånt. Man kan like godt bruke vann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...