mrDave Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hallo, jeg vil at musikkanlegget skal kunne kobles til Ipod-nano 4g, Mac og en stasjonær pc. Og også dvd-spilleren. Så, noen forslag? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tror jeg ville gått for disse. Harman & Kardon er godt kjent merke innenfor hifi segmentet. Dette er PC høyttalere som lar seg lett kobles til PC, DVD eller en iPod gjennom en minjack kabel. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Skal gå for Logitech Z5500. Etter litt surfing og leting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det ender somregel med det i <3000,--segmentet. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skal gå for Logitech Z5500. Etter litt surfing og leting. Ja, ville heller gått for det. Prisen ligger litt over det du nevnte i første post, i tilegg til at du ikke sa noe om det var surround eller 2.0/2.1 du siktet til. Z5500 er kjempe høyttalere. Mye lyd for pengene. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Takk for svar, gjør meg bare enda sikrere i min sak Tips på hvor jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Takk for svar, gjør meg bare enda sikrere i min sak Tips på hvor jeg bør kjøpe? Pixmania skal visstnok være den billigste. Hvordan butikken er vet jeg ikke. Med de fargene ville jeg ikke handlet der Netshop er safe butikk. Prisen der er på 2 595,- Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Prisen er nå nesten den samme, i at Netshop virker som er gratis frakt og Pixmania med 300 i frakt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå