Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja, hun liker deg. - Eller vil hun ha et pet på over 18 som kan kjøre henne rundt å kjøpe alkohol til seg Det med alkohol ekke no stress, for hun har fake leg som ligner faktisk. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jada, bare en mulighet ;-) får gå for første alternativet da Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fyffan, who gives a shit, pul henne for alt det er verdt og ta det som det kommer. Ikke sitt å depp og analyser om hun liker deg eller ikke til du blir blå i trynet. Høres ut som den verste EMO'en. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Og du høyrest ut som den største Oslo-douchen. For all del, puling er feite saker, men veit av erfaring at utnytting (ja det er det) kan føre til ganske messy greier. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er vel kanskje ikke det han er ute etter heller. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 hehe La oss ikke gå off topic nå. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Og du høyrest ut som den største Oslo-douchen. For all del, puling er feite saker, men veit av erfaring at utnytting (ja det er det) kan føre til ganske messy greier. Han har jo et poeng!!! Og hvor i all verden kommer utnytting inn i bildet her? Om hun er kåt på fyren og han ligger med henne, hva er problemet? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fordi 16 og 19 år er totalt pedo og bør unngås. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fordi 16 og 19 år er totalt pedo og bør unngås. Tøys! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Haha, pedo faktisk! Jeg håper for din egen del at du tullet nå, Frigata. Til trådstarter, hvis du ikke tok de hintene du har fått til nå bør du begynne å tenke litt snart. Be henne med på noe, det minste du kan få ut av det er god erfaring til neste gang.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja, hopper i det nå Lenke til kommentar
Benor Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kjør på. Gi tilbakemelding! Lenke til kommentar
reyals Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Go for it;) Og hold oss oppdatert da;) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 I det siste har vi chattet mye på msn og på sms. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ansikt til ansikt som gjelder. Lenke til kommentar
kaisnitt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, hun liker deg. - Eller vil hun ha et pet på over 18 som kan kjøre henne rundt å kjøpe alkohol til seg saklig;P Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Svært hvor mange som vil ha tilbakemelding da Endret 4. januar 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Spurte hun ut på middag, og hun sa ja. Er ganske happy nå. Hun skulle sende melding til meg senere om når vi kunne ta den middagen. Blir vel i neste uke engang. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fordi 16 og 19 år er totalt pedo og bør unngås. Hahahaah. Lær deg definisjonen på pedo, og kom tilbake senere. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har spurt flere av kompisene mine, om aldersforskjellen på meg og hun jeg liker. De mener at den er litt drøy. Har ingen kompiser som er sammen med noen som er mer enn 1 år mindre enn dem selv. Redd for hva de skal si, hvis vi blir sammen (som jeg håper) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå