tsghost Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg skal gå til innkjøp av et speilreflekskamera (mitt første), og trenger tips til å velge hvilket jeg bør kjøpe. Jeg er helt grønn når det gjelder foto, så vil gjerne ha noe enkelt som er lett å lære, som samtidig tar gode bilder. Kameraet skal mest brukes til å ta bilder ute (blir mye skatebilder), og på innendørs og utendørs konserter. Jeg har sett på Nikon D40 og Canon 1000D, som begge ser ut til å være gode kamerar til den prisen jeg tenkte meg (helst under 3000kr). Jeg synes Canon sitt ser mest fristende ut, og Japan Photo har det med et 18-55 objektiv til 2999kr. Noen som vil komme med innspill, eller tips til andre modeller enn de jeg har sett på? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ... Nikon D40 og Canon 1000D, som begge ...Noen som vil komme med innspill, eller tips til andre modeller enn de jeg har sett på? Begge er flotte kameraer, i tillegg bør du sjekke Pentax K-m, samt Olympus E420 og E520. Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sjekk ut Sony A200 og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå