Mr.Anki Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hei, Lurer på om det er mulig å få ordnet slik at en ikke får større skjerm når en trykker på "alternativer" inne på profilen. Har lenge irritert meg litt over denne "feilen", og lurer på om det er mulig å ordnet opp i det? Endret 26. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Opplever ikke problemet. Kan du fortelle meg hvilket utseendevalg og nettleser du bruker? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Bruker "Hardware.no Dynamisk Ny" og nyeste versjon av Opera. Det samme skjer i Firefox. Endret 28. januar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hadde noko liknande sjølv ein gang, men det var i tråden når eg dro ned menyen til ein brukar. Den hoppa bort på høgresida. Problemet forsvant sikkert ifm. ein Opera-oppdatering for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg