bau Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er det noen her som kan gi meg svar på hva som er feil når jeg setter på en DVD og jeg hører musikken på filmen, men ikke stemmene til skuespillerene? På trailerne før filmen hører jeg både musikken og stemmene. Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 antar at du har stereo, og ikke 5.1 eller noe slikt. hadde samme problemet når jeg koblet Front fra DVD-spilleren til stereoen. Spilleren har sannsynligvis rene stereoutganger der alle kanalene blir mikset sammen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sjekk det enkleste først. Hvis du har surround anlegg så sjekke at alle kablene er satt skikkelig i. Jeg og en kompis lurte på hva som feil i hel time da vi kun hørte musikken og veldig svake stemmer i selve filmen, men i menyen var det stemmer osv. Helt til vi fant ut at en kabel ikke var helt satt inn. Lenke til kommentar
heltnaldo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde akkurat samme problemet selv. Jeg trykte på en haug av knapper på kontrollen, og endte til slutt opp på en knapp på forsterkerkontrollen som het 3D. Trykte på den, og deretter pilen opp, så ordnet det seg..Har noe med 3D sound å gjøre ihvertfall.. Om ikke det er feil med ledningene, men dette er lite trolig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå