Solosuper Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 har satt i simkortet til tele2 som bruker netcom sitt nett. gikk så inn på tele2 sine sider hvor jeg valgte å sette opp internet instillingene manuelt. 1 velg merke 2 velg modell 3 følg anvisningen se xperia gå til start instillinger connections lag ny ad a new modem connection kall den for tele2gprs velg cellular line gprs, 3g acsses point name internet.tele2.se la username pasword og domain stå tomt lagre dette virker ikke. har også gjort den mms versjonen. får ikke hentet mms ikke logget inn på msn ikke surfet på nettet. får bare opp feil med din konfig av nettet vennligst gå til instillinger og sjekk om du har skrevet riktig. siden acsess point name slutter på se har jeg også prøvd med no, men det virker ikke heller. noen som vet hvorfor det sblir slik? litt kjedelig når jeg fikk denne telefonen til jul, og ikke har fått gått online enda. så sbart den er koblet sammen emd pcn går den på nett som bare det. takker for svar om noen har litt mer kunskap enn jeg har på den. ha en fortsatt fin jul alle sammen, og håper det nye året bringer dere masse fint. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 har satt i simkortet til tele2 som bruker netcom sitt nett. gikk så inn på tele2 sine sider hvor jeg valgte å sette opp internet instillingene manuelt. 1 velg merke 2 velg modell 3 følg anvisningen se xperia gå til start instillinger connections lag ny ad a new modem connection kall den for tele2gprs velg cellular line gprs, 3g acsses point name internet.tele2.se la username pasword og domain stå tomt lagre dette virker ikke. har også gjort den mms versjonen. får ikke hentet mms ikke logget inn på msn ikke surfet på nettet. får bare opp feil med din konfig av nettet vennligst gå til instillinger og sjekk om du har skrevet riktig. siden acsess point name slutter på se har jeg også prøvd med no, men det virker ikke heller. noen som vet hvorfor det sblir slik? litt kjedelig når jeg fikk denne telefonen til jul, og ikke har fått gått online enda. så sbart den er koblet sammen emd pcn går den på nett som bare det. takker for svar om noen har litt mer kunskap enn jeg har på den. ha en fortsatt fin jul alle sammen, og håper det nye året bringer dere masse fint. Kan du legge ut link til hvor på Tele2's sider du fant "oppskriften" ? Havnet bare på den svenske siden når jeg valgte manuelt oppsett.. Det er korrekt fremgangsmåte det du skriver i hvertfall - start > settings > connections - connections, add a new modem connection, etc. tilgangspunktet (APN) = internet.tele2.no er også korrekt såvidt jeg kan huske - brukernavn/passord skal ikke være nødvendig å tenke på når du setter opp GPRS. Men når du har trykket Finish etc. De 2 dropdown menyene - står den øverste på den nye innstillingen ? (tele2gprs) KS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå