Cpt.Miller Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nå er det nok. Fått Call of Duty 4 i julegave og skulle sette meg til å spille på nett på ps3. Vet ikke om noen andre som syns det er irritabelt, men folk som holder inne teamspeak for å være "kul" eller hva det enn er. Er det noen innstillinger som jeg kan sette på, slik at jeg ALDRI hører dem?... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Tror ikke det er noen funksjon for å aldri høre lyd over mikrofon. Jeg er ikke godt kjent i menyene til COD 4, men kan hende du finner "Voice Volume" eller noe tilsvarende under innstillinger i spillet. Se om du kan skru denne ned til 0. Hvis dette ikke er mulig må du nok enten manuelt mute spillere via stats-listen hver eneste gang du kobler til et nytt spill eller noen nye spillere med mikrofon kobler til, eller koble til et headsett og kjøre kommunikasjonslyd gjennom dette slik at du ikke får lyden ut på TV-en. Edit: Du bør kanskje endre emnetittelen da denne tilsier kommunikasjon over PC-applikasjonen "Teamspeak", kan være forvirrende. Foreslår emnetittel som f.eks. "Hvordan mute kommunikasjon i COD4?". Endret 26. desember 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Bare og trykkr select i gamet og så x'e ut alle på laget ditt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For det første så er det ikke noe mulighet for å "holde inne knappen", for det andre så kan man mute ved å trykke X på dem i score dritten. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 På settings kan man sette Voice ned til 0, men det har ingenting å si. Man må manuelt mute alle _hver gang_ man koblet til nytt map. Lenke til kommentar
kjellhugo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kjöp deg ett blåtann head sett eller bruk de du bruke te telefonen så starter du de og legger vekk headsettet alle som snakker då snakker i headsettet ditt men de hörer du ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå